خبرهای داغ:
مسئول گروه هنری ترنج از برپایی این نمایشگاه با حدود 60 اثر از آثار چهار نفر از هنرمندان شهرستان شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۸۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
اعظم حاج حسني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به افتتاح نمایشگاه گروه هنری ترنج گفت: این نمایشگاه از آثار4 هنرمند بصورت گروهی درگالری سیب مهر برپا شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 60 اثر از آثار 4 نفر از هنرمندان شاهرود درغالب سوزن دوزی های سنتی ، گلدوزی ، سرمه دوزی ، نقاشی ویترای ، کلاژو...کار شده و استفاده از آن برای رومیزی ، تابلوهای تزئینی و... می باشد.

حاج حسنی افزود : سبک کار این آثار ، بیشتر در زمینه های سنتی ، مدرن و ترکیب آنها به منظور احیای هنری رودوزیهای قدیم و شناساندن این آثار به نسل جدید است.

این نمایشگاه عصر روز یکشنبه 26 بهمن ماه با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جان محمد خوب پور ، مسئولان انجمن های فرهنگی هنری ، مدیر مجتمع ، مسئولان انجمن های فرهنگی هنری فرهنگی هنری مهر، و هنرمندان گشایش یافت.

این نمایشگاه از 24 الی 29 بهمن ماه به مدت یک هفته عصرها از ساعت 16 الی 20 در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر جهت بازدید علاقمندان گشوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها