رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شهرستان سمنان خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شهرستان سمنان از اعزام ۴۶۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه سمنانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، روح‌الله رضاییان در گفت و گو با خبرنگاران در حاشيه اعزام دانش آموزان به اردوي راهيان نور با تأكيد بر اهميت اين اردوها گفت: اردوهاي راهيان نور يكي از اقدامات مهم فرهنگي به منظور آشنايي نسل جوان باارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس است.

وي با بيان اينكه راهیان نور دانش‌آموزی نقش مفید و تأثیرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد،‌افزود: حضور نسل سوم در مناطق جنگی و یادواره‌های شهدا فرصتی است تا بیش‌ازپیش، آنها را با فرهنگ ناب دفاع مقدس آشنا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشآموزی شهرستان سمنان عنوان کرد: خیل عظیم شهدای دانش‌آموز بیانگر نقش ممتاز، حضور آنان در دوران دفاع مقدس و ترسیم‌کننده حضور اقشار مختلف در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی است.

رضاييان با اشاره به اعزام ۴۶۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه سمنانی به اردوهای راهیان نور خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان در این اردوی سه‌روزه، ضمن بازدید از مناطق عملیاتی دهلاویه، هویزه، شلمچه، اروندکنار، طلائیه و معراج شهدا، شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع هستند و راویان دفاع مقدس خاطرات و روایات دقیقی از دلاور مردی، ایثار و مقاومت شهدا، جانبازان و رزمندگان و اتفاقات آن دوران را روایت و تبیین می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها