امام جمعه ملکشاهی گفت: دشمن بدنبال رسوخ در مراکز تصميم ساز و مهم است.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۲۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

به گزارش بسیج ، "سیدابوالفضل حسینی" امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: قرآن کتاب هدايت و برنامه زندگي انسان است که اصول صحيح زيستن را براي بشر به ارمغان آورده است. قرآن بيانگر همه چيز براي بشر مي‌باشد. از جمله موارد مهمي که در قرآن آمده شناخت دشمنان انسان است. بخش قابل توجهي از آيات قرآن به مسئله دشمن شناسي اختصاص دارد و اين نشان از اهميت اين مقوله مهم دارد؛ زيرا به تعبير آيات نوراني قرآن برخي از اين دشمنان از ابتداي خلقت انسان به همراه او بوده‌اند و تا آخر هم او را رها نخواهند کرد.

وی اظهارکرد: دشمن شناسي بسيار مهم است و بايد همه انسان‌ها، انواع دشمنان خويش را بشناسند تا بهره بهتري از زندگي خويش برگيرند.

امام جمعه ملکشاهی افزود: مقام معظم رهبري در ديدار با مردم آذربايجان فرمودند؛ دشمن درصدد هست افکار عمومي را از اهداف پليد خود غافل نگهدارد. در اين زمان بسيار مهم بايد علاوه بر معرفي و اهداف دشمن نتايج مخرب غفلت از دشمن را براي مردم بازگو نماييم.
در اين زمان مهم و سرنوشت ساز دشمن دست از دشمني خود بر نداشته و در اين عرصه مهم حتما اقداماتي خواهد داشت.

سیدابوالفضل حسینی به سناریوی دشمن برای انتخابات اشاره کرد وگفت: با مطالعه تاريخ انقلاب اسلامي مي بينيم که دشمنان در تمام انتخابات سناريوي تحريم را عملياتي کرده و از مردم مي خواستند که با تحريم و عدم حضور خود در واقع باعث تغيير نظام جمهوري اسلامي شوند. اما در اين انتخابات مشاهده مي شود که طرح دشمن تغيير کرده وبه جاي تحريم انتخابات به دنبال حضور حداکثري مردم هستند و مردم را از طريق مختلف رسانه، فضاي مجازی، اينترنت و ماهواره دعوت به حضوز در انتخابات مي کنند، ليست هم ارائه کرده اند تا مردم به ليست آنها راي بدهند.

خطیب جمعه ملکشاهی با اشاره به روشهای دسمن برای انتخابات گفت: اين تغيير روش و رفتار دشمن دو پيام خيلي مهم دارد؛ اول اينکه دشمن به این مطلب رسيده که انقلاب اسلامي مرحله تثبيت گذرانده وبه مرحله استمرار رسيده و مهمترين پشتوانه اون هم مردم هستند و سناريوي تحريم جوابگو نيست. دوم اینکه براي کاستن از تاثير گذاري انقلاب در عرصه هاي مختلف منطقه اي و جهاني و همچنين زمينه سازي مقدمات نفوذ و در ادامه تغيير از عوامل نفوذي استفاده مي کنند که ضمن رسوخ در مراکز تصميم ساز و مهم زمينه و مقدمات تغيير در نظام توسط کساني که خود در راه انقلاب اسلامي زنداني رفته، زجر کشيده و شکنجه ديده بودند را عملياتي کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: علماء و شخصيتهايي که در ليست دشمنان انقلاب خصوصا آمريکا و انگليس قرار گرفتند ضمن اعلام براعت، مرزبندي خود را با دشمن مشخص کنند و صف خود را از ليست فتنه و شبکه هاي اجتماعي مانند بي بي سي جدا کنند، اگر آشکارا عليه آنها موضع نگيرند بايد به مردم حق بدهند که در اين ماجرا کاسه اي زير نيم کاسه است.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبري فرمودند؛ آنها مي خواهند در انتخابات نفوذ کنند. (دشمن بيروني جز با بکار گرفتن عوامل داخلي و يا آنها که دين به دنيا فروختند نمي تواند نفوذ کند)

سیدابوالفضل حسینی گفت: در بحث تبليغات انتخابات، متاسفانه برخي از کانديداهاي مجلس با قرآن قسم دادن، دست عباس، سوء استفاده از باورهاي ديني مردم مي خواهند راي جمع کنند.

خطیب جمعه ملکشاهی به دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي در ديدار با مردم آذربايجان شرقي فرمودند؛ من از گفتن حقيقت خسته نخواهم شد. (ما هم نبايد خسته شويم)، آن چيزهايي که احساس کنم بايد با ملت در ميان بگذارم خواهم گفت. (ما هم بايد همان چيزي را که ولي فقيه با مردم در ميان مي گذارد بگوييم)

حجت الاسلام حسینی به ملاک ومعیار کاندید اصلح اشاره کرد و افزود: ولايتمداری در زبان و عمل، سلامت نفس، شجاع در مقابل دشمن، فهم درست از نقشه دشمن، فهم درست از مسايل کشور (خصوصا اقتصاد مقاومتي)، شناخت درست از دولت و واکنش مناسب نسبت به آن، آگاهي از ظرفيت‌هاي مجلس براي پيشرفت کشور از ملاک های انتخاب در انتخابات هفتم اسفند است.

امام جمعه ملکشاهی در پایان گفت: مردم آگاه باشند و در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند. اين امري ولايي است که عمل به آن برعهده تک تک مردم هست پس مردم را نسبت به وظيفه شرعيشان آگاه کنيم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار