امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته به توصیف شخصیت بلند مرتبه حضرت زهرا (س) و باید ها و نباید های انتخاباتی دواطلبان مجلس شورای اسلامی پرداختند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۱۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته به توصیف شخصیت بلندمرتبه حضرت زهرا (س) پرداخت و ایشان را نمونه یک انسان کامل در بین زنان دانست.

امام جمعه یزد اظهار داشت: یکی از ویژگی های آن حضرت زیادت دعا و مناجات بود که در منابع اهل سنت هم به آن اشاره شده است که این چنین شخصیتی باید الگوی دختران و زنان جامعه ما باشد.

نماینده ولی فقیه در خطبه دوم از اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت و افزود: به کاندیداها و طرفدارانشان سفارش می کنم با یک نیت و برنامه ریزی خوب وارد این عرصه شوند تا در کنار دولت راه حفظ انقلاب و منویات رهبری به درستی پیموده شود.

آیت الله ناصری تبیین کرد: مجلسی که درگیر احزاب و گروه بازی ها شود به درد نمی خورد و در شان جمهوری اسلامی نیست.

امام جمعه یزد تاکید کرد: داوطلبان باید بدانند که چه اهدافی دارنند و باید چه کارهایی انجام بدهند.

ناصری با اشاره به این که باید در مقابل زورگویی های دشمنان بایستیم، افزود: ما باید در احیای فرهنگ اسلام همت کنیم و در مقابل کسانی که در ترویج فساد تلاش میکنند استوار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاندیداها و هوادارانشان باید از تهمت، دروغ و خورد کردن شخصیت یکدیگر و همچنین از دوییت و تفرقه انگیزی پرهیز کنند.

ناصری بیان داشت: نباید خدایی نکرده داوطلبان از اقتصاد و معیشت مردم غافل شوند. آن ها باید تلاش کنند تا کارخانه ها رونق بگیرند و محصولاتشان را به فروش برسانند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: عربستان، ترکیه و برخی از کشور های دیگر عربی آلت دست آمریکایی ها شده اند که مرکز ولایت شیعه را تضعیف کنند که رژیم غاصب صهیونیستی تقویت شود.

ناصری گفت: بارها رییس جمهور آمریکا گفته است که تعهد ما بقای اسرائیل است. آنان برای تسلط به ایران به عراق حمله کردند و هم چنین برای این هدفشان داعش را به وجود آوردند که نتوانستند به هدفشان برسند.آنان هم چنین به سوریه حمله کردند تا بشاراسد را بردارند که باز هم ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه هم چنین با گرامی داشتن سالروز شهادت شهید محلاتی افزود: این را بدانید که ائمه ما از همان اول پیش قراول حرکت های خوب و سازنده بودند و به پیروی از آنان بزرگان دین حتی از خون خود هم می گذشتند به طوری که در دفاع مقدس نسبت شهدای روحانی بیشتر از اقشار دیگر جامعه بود که این نشان می دهد روحانیون در فرهنگ جبهه و شهادت حضور دارند.

ناصری در پایان با اشاره به این که چتر ولایت همه را گرفته تصریح کرد: ان شاالله خدا سایه ولایت را از سر ما کم نکند و بتوانیم اصل ولایت را قوی کنیم که اگر ولایت ضعیف شد همه مان متشنج می شویم و مجلسی ها هم باید این راه را بروند و تمام هم و غمشان حفظ نظام و مردم باشد.


ارسال نظرات