خبرهای داغ:
امام جمعه خرمشهر گفت: مردم نسبت به لیست مشترک جریان فتنه و دشمنان انقلاب هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۰۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: اسلام عزیز، با زراندوزی، اسراف و مصرف‌گرایی نبرد سهمگینی دارد و مصرف بی‌رویه منابع ما را نابود می‌کند.

امام جمعه خرمشهر ضمن نکوهش استفاده و مصرف‌گرایی بی‌رویه گفت: اگر زندگی ما اسلامی باشد، جامعه تقوامداری خواهیم داشت ولی اگر در جامعه‌ای تعداد زیادی فقیر باشند و بعضی‌ها سوار ماشین میلیاردی شوند، بی‌تقوایی رواج پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه به ایام سوگواری فاطمیه اشاره و خاطرنشان کرد: همه خود را برای سوگواری حضرت زهرا(س) آماده کنند، تا باشکوه و اهتمام ویژه‌ای برگزار شود و مردم نباید نسبت به مقارن شدن ایام شهادت با انتخابات، غفلت کنند.

موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: هر کس دلش به حال ایران اسلامی می‌سوزد و می‌تپد، با هر رنگ و نظر و سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کند، زیرا پایه‌های نظام مستحکم و دشمنان برای همیشه ناامید خواهند شد.

وی در ادامه ضمن بیان خطر نفوذ در کشور و انتخابات اظهار کرد: گروهی که در فتنه 88 حضور داشته و ما آنها را از سران فتنه حساب می‌کنیم که خود را به استکبار گره زده بودند، با لیست مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اند‌ و کار به جایی رسیده است که دشمنان هم برای این‌ها تبلیغ می‌کنند، اما مردم باید هوشیار باشند.

وی گفت: درخصوص انتخابات خبرگان رهبری، لیستی را که جامعه مدرسین تهیه کردند، ما به آن رای خواهیم داد که در رای اول آن، انتخاب نماینده‌های ولی‌فقیه در تمامی استان‌هاست.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دخالت نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر باید بدانند امروز روزی است که با آگاهی باید قدم بردارند و از نگاه عشایری و قومیتی به شکل جدی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: نگاه ما باید بزرگ باشد، تا فرد بزرگی به مجلس راه پیدا کند.

موسوی خطاب به مردم خرمشهر خاطرنشان کرد: نماینده‌ای را انتخاب کنید که در قضایایی مانند برجام به مدت نیم‌ساعت خود را نفروشد.

وی در ادامه خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: نمایندگانی که توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید بدانند که بعد از کسب رای مردم، نماینده ایران اسلامی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها