خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج کویری فجر سپاه ناحیه دامغان با حضور جمعی از مسئولان، بسیجیان، پاسداران و فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۸۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این مراسم سرگرد علی هروی طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه دامغان به عنوان فرمانده جدید حوزه کویری فجر معرفی و از زحمات حسین صدقی در طول مدت تصدی این پست قدردانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این آئین ضمن اشاره به راهبرد حضور بسیج در تمام عرصه‌ها به‌عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به تبیین رموز و دلایل رشد و قوت انقلاب اسلامی علی‌رغم تمام فشارها و دشمنی‌ها در طول 37 سال گذشته پرداخت و گفت: نخستین رمز پیروزی‌های مداوم ملت و نظام ما بصیرت و هوشیاری اقشار مختلف مردم ایران اسلامی است.

سید محمد رضا حسینی مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را دیگر رمز پیروزی‌های متعدد و مداوم نظام و ملت مقتدر ایران اسلامی برشمرد و افزود: دشمن از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به‌شدت تلاش کرد تا نهضت دینی ملت ایران به شکست بیانجامد.



وی اضافه کرد: اگر سیر تحولات تاریخی و اجتماعی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز را رصد کنید بی‌شک گواه این مطلب خواهد بود، حوادث دوران بازرگان، جریان بنی‌صدر، درگیری‌های داخلی، ترور‌های منافقین، دسیسه‌های کردستان و برخی مناطق شمالی و صدها توطئه و هجمه دیگر تا به امروز همگی با هدف از بین بردن روحیه مقاومت در بین ملت ما انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان ظلم‌ستیزی و حمایت از ملت‌های مظلوم و مسلمان را از دیگر ویژگی‌های آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حضور جوانان و رزمندگان جوان و پرشور در خاکریز‌های خط مقدم جبهه مقاومت در سوریه و عراق نیز حاصل این روحیه و پایبندی به این آرمان مقدس است که دشمن می‌کوشد با شبه افکنی آن را کمرنگ کند، همانا امروز اگر در عراق و سوریه به یاری دلاوران جبهه مقاومت نشتابیم باید در مرز‌های کشورمان مقابل تکفیری‌ها بایستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها