خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ائمه جماعات مساجد بهترین محور و حلقه اتصال بسیج و پلیس هستند.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا اسدی در جلسه طرح شورای معتمد پلیس اظهار کرد: حوزه‌های ناحیه مقاومت بسیج باید به اتفاق مشاوران و مددکاران کلانتری‌ها و نمایندگان سازمان بهزیستی، مشکلات محلات را احصا و در راستای رفع آنها تلاش کنند.

وی افزود: ائمه جماعات مساجد بهترین محور و حلقه اتصال بسیج و پلیس هستند بنابراین باید با محوریت ائمه جماعات، مشکلات محلات، شناسایی، احصا و اولویت‌بندی شوند و پس از آن پاکسازی محلات از نظر عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی آغاز شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تجربه موفق پلیس قم در آسیب‌شناسی مدارس با هماهنگی حراست آموزش و پرورش استان تاکید کرد: باید آسیب‌شناسی محلات قم نیز با مشارکت فعال ائمه جماعات مساجد، مشاوران و مددکاران کلانتری‌ها و نمایندگان سازمان بهزیستی شناسایی و احصا شود.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه امام رضا (ع) نیز در این جلسه اظهار کرد: ما باید خطر را بشناسیم و نقاطی که خطر از آن نقاط جامعه اسلامی را تهدید می‌کند شناسایی کنیم.

محمدرضا موحد ادامه داد: باید از شیوه‌ها و وسایل مناسب در آموزش و ساماندهی نیروهای عمل‌کننده استفاده کنیم، در مرحله اول باید یک جزوه آموزشی آماده و به شورای معتمد پلیس و شورای امر به معروف و نهی از منکر تحویل شود تا براساس آن اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها