سردار سلامی در مراسم بزرگداشت شهید عماد مغنیه:
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و کشورهای استعماری با انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نمی‌توان در کنار لبخند دشمنان بزرگ زندگی کرد و احساس استقلال داشت.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۶۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طی سخنانی در مراسم هشتمین سال شهادت شهید عماد مغنیه از فرماندهان حزب‌الله لبنان که در حوزه هنری تهران برگزار شد، اظهار داشت: برخی شخصیت‌ها بر تاریخ ملت‌ها سازنده هویت و شخصیت آن ملتند که این‌ها انسان‌های جاودانه‌ای هستند که تاریخ پس از خود را می‌سازند و شهید عماد مغنیه از این دست مردان بود.

سردار سلامی با بیان اینکه عماد مغنیه لبنان را در یک مسیر جدید عزت و شکست‌ناپذیری قرار داد، گفت:‌نبوغ و خلاقیت ذاتی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است که توانست تمام معادلات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را از اعتبار ساقط کند.

وی با اشاره به اقدامات عماد مغنیه و همرزمانش در ارتقای توان مقاومت در منطقه گفت: امروز دیگر فلسطین و لبنان سرزمینی نیستند که هر گاه اسرائیل خواست بتواند آن جا را اشغال کند بلکه صدها هزار موشک در زمین کاشته شد و سرزمین‌های تحت اشغال صهیونیست‌ها نقطه تقاطع آتشی بودند که می‌توانست هم از کرانه باختری هم از غزه و هم از جنوب لبنان هر نقطه آن را به آتش بکشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز معادلات جهانی تغییر یافته و حزب‌الله به عنوان تعیین‌کننده معادلات امنیتی منطقه تأثیری فراتر از لبنان دارد، گفت:‌امروز این حزب در سوریه می‌جنگد و از نظام سوری به عنوان نقطه کانونی مقاومت اسلامی دفاع می‌کند.

وی این‌ها را ثمره تلاش افراد و رزمندگانی نظیر شهید عماد مغنیه فرزندش شهید جهاد مغنیه و شهید سیدعباس موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله دانست.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه امروز سیاست‌های دشمنان اسلام در حال زوال است، گفت: ما نزول این قدرت و تفکر را به چشم می‌بینیم و می‌دانیم که تا فتح قله‌های بزرگ راه طولانی نمانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: نمی‌توان در کنار لبخند دشمنان بزرگ زندگی کرد و مستقل بود چرا که تاریخ ثابت کرده آنچه دشمنان به زبان می‌گویند با آنچه در دل دارند متفاوت است و آنها همواره به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.

ارسال نظرات