در 10 ماهه سال جاري بيش از 370 طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز در زنجان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۵۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیچ زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به تداوم طرح هاي پاكسازي پليس گفت: اجراي طرح هاي پاكسازي پاسخ مثبت پليس به مطالبات به حق شهروندان و افزايش ارتقاء احساس امنيت در سطح جامعه به شمار مي رود.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز كه با استقبال مردمي مواجه شده است تداوم دارد و در اين طرح ها ، جمع آوري و ساماندهي معتادين تابلو و متجاهر بمنظور ناامن كردن محلات جرم خيز ،پاكسازي نقاط آلوده و دستگيري توزيع كنندگان مواد مخدر ،برخورد قاطع با اراذل و اوباش ، موتورسيكلت سواران متخلف ،سارقان و مالخران مد نظر مي باشد.

وي اظهار داشت: پيشگيري اجتماعي از وقوع جرائم از اولويت پليس زنجان به شمار مي رود.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: پيشگيري از وقوع جرائم با مشاركت عمومي و بسيج همگاني نتيجه بخش بوده و تضميني براي آرامش و آسايش مردم است.

خاني پور گفت: در 10 ماهه سال جاري پليس در سطح شهرستان زنجان، 370 طرح پاكسازي نقاط آلوده را به مرحله اجرا گذاشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با بيان اين كه پليس بصورت شبانه روزي در خدمت شهروندان ميباشد،اظهار داشت:مردم مي توانند در صورت مشاهده و رويت موارد مشكوك سريعا با سامانه فوريت هاي پليسي 110 ارتباط برقرار كنند تا انشا اله با مشاركت شهروندان امنيت پايدار در جامعه را برقرار كنيم.

ارسال نظرات