آیت الله علم الهدی در دیدار اعضای جامعه اسلامی دانشجویان:
امام جمعه مشهد گفت: امروز انسان خوشحال می شود که جوان های ما در عرصه سیاسی خوب مدیریت کرده و همچون یک پیر باتجربه عمل می کنند؛ آن چه لج جریان های معاند را در می آورد نیز همین مسأله است.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۵۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار فعالان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های مشهد، به بیان نکات مهمی پیرامون عملکرد دانشجویان در عرصه انتخابات پرداخت و گفت: در گذشته بحثی که برای انتخابات مطرح بود، این بود که افراد با چه ویژگی‌هایی به مجلس راه یابند اما امروز آن قدر خطر بیخ گوش ما است که بحث این است؛ چه کسانی رأی نیاورند.

 

امام جمعه مشهد مقدس ضمن تأکید مجدد بر هشدارهای اخیر خود مبنی بر تمرکز دشمن برای استفاده از نمایندگان زاویه دار با ولایت، خاطرنشان کرد: حتی اگر دو نفر به مجلس بیایند که با رهبری زاویه داشته باشند، دشمن روی همان دو نفر دست خواهد گذاشت.

 

وی با بیان این که در جریان فتنه 88 نیز زاویه برخی سیاسیون با ولایت منجر به اتفاقات ناگوار برای کشور شد، افزود: فتنه گران مدعی تقلب در انتخابات بودند و اگر بر فرض این چنین بود، تقلب باید یا کار دستگاه اجرایی انتخابات می بود، یا کار رقیب آن ها و در نتیجه اگر می خواستند مقابله ای داشته باشند باید با این ها مقابله می کردند اما آن ها مستقیما با رهبری مقابله کردند و در برابر ولایت ایستادند.

 

آیت الله علم الهدی ادامه داد: آمریکا و انگلیس که به عرصه فتنه آمدند، در برابر رهبری صف آرایی کردند و این تجربه را دارند که اگر یک جریان قدرت یاب آمد و نتوانست قدرت را از آن خود کند، می توان از زاویه داشتن آن جریان با رهبری استفاده کرد. فتنه گران در اثر زاویه با ولایت می گفتند «ما قانون را قبول نداریم» و کار آن ها تا آن جا پیش رفت که به روزه خواری در روز قدس و آتش کشیدن پرچم امام حسین(ع) در عاشورا کشید. تمام این اتفاقات در نتیجه زاویه با رهبری به وجود آمد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری عملکرد جامعه اسلامی دانشجویان را بسیار مدبرانه و قابل تقدیر ارزیابی کرد و گفت: تا به امروز عملکرد شما با بصیرت بوده است و عمق قضیه را درک کرده اید. شما در ظرف جریانی خود موفق و اثرگذار بوده اید و جلوی غلبه پیدا کردن جریان سکولار در دانشگاه را گرفته اید.

 

وی با تصریح بر این که بیان عقاید جریان ها و تفکرات گوناگون نه تنها ایرادی ندارد، بلکه لازمه محیط دانشجویی است، از ایفای نقش صحیح دانشجویان برای پاسخگویی فکری به شبهات جریان های ضد انقلاب ابراز خرسندی کرد و افزود: خوشحال هستیم که جریان های مذهبی دانشجویی تا این اندازه پخته عمل می کنند. این نحوه عملکرد در گذشته به این شدت نبود و گاهی چشم باز می کردیم می دیدیم دانشگاه محل مانور ضد انقلاب شده است اما امروز انسان خوشحال می شود که جوان های ما در عرصه سیاسی خوب مدیریت می کنند و مانند یک پیر باتجربه عمل می کنند. آن چه لج جریان های معاند را در می آورد نیز همین مسأله است.

 

آیت الله علم الهدی در پایان بر ادامه قدرتمند این روند از سوی جنبش دانشجویی تأکید و اظهار کرد: امروز شرایط خیلی پیچیده تر از سال 88 است چرا که در آن اتفاقات نحوه عملکرد جریان زاویه دار روشن بود اما اگر در همان زمان تدبیر فعلی دانشجویان و این مدیریت زیبای شما وجود داشت، اوضاع روشن تر از آن هم می شد.

انتهای پیام /

منبع: رسا

ارسال نظرات