فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان داشت: تکلیف و رسالت سپاه در انتخابات پیش‌رو روشنگری و تبین گفتمان ولایت است.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۲۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در نشست ماهانه تربیتی بصیرتی هیات عاشقان  ولایت در نمازخانه شهدای بسیج گفت: در این مقطع حساس تاریخ، تکلیف و وظیفه سرگروه ها و مربیان صالحین، روشنگری و تبیین گفتمان ولایت و ترویج مولفه ها و شاخصه های انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری می باشد.

وی ضمن تشکر از حضور گسترده  مردم در تشییع جنازه سردار قاجاریان و راهپیمایی 22 بهمن، آن را سبب یاس دشمن دانست و اظهار داشت: این حضور معنادار، پاسخ محکمی به یاوه گویان و کج اندیشان بود.

حسینی با بیان اینکه دشمن در شبکه های ماهواره ای و مجازی سعی می‌کند مردم را مایوس کند و حضورشان در پای صندوق‌های رای کم رنگ شود، ابراز تاسف کرد و گفت: زبان دشمن در کام برخی در داخل، ندای بلندتری سر می دهد.

حسینی با اشاره به پروژه ثبت نام حداکثری عنوان داشت: پروژه ثبت نام حداکثری  با هدف تضعیف نهادهای قانونی کلید خورد، افرادی که چندین پرونده محکومیت در دادگاه داشتند آمدند ثبت نام کردند تا پس از رد صلاحیت به شورای نگهبان فشار وارد کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور با تاکید بر مطالعه دقیق و چندین مرتبه سخنان مقام معظم اظهار داشت: دشمن به این انتخابات امید بسته لذا شاخصه های متفاوت‌تری نسبت به قبل در کلام  ولایت می بینیم.

وی بابیان اینکه شاخصه استکبار ستیزی مجلس نهم اجازه زیاده خواهی را به برخی نداد عنوان کرد: کسانی را انتخاب کنید که انقلابی باشد و جرات بیان شعارهای انقلاب را داشته باشد، کسی که در خط امام راحل باشد، استکبار ستیز باشد و باید نگاه در این دوره نگاه کشوری و ملی باشد، نه نگاه قومیتی و منطقه ای.


ارسال نظرات
پر بیننده ها