خبرهای داغ:
نخستین المپیاد علمی پژوهشی دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی با هدف ارزیابی سطح علمی بسیجیان پایگاه بسیج شهید سید مصطفی خمینی(ره) به همت واحد علمی پژوهشی صامدون برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۹۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین المپیاد علمی پژوهشی در سه سطح مختلف تحصیلی برای بسیجیان حلقه های صالحین که از نظر درسی نخبه هستند برگزار شد.

شمس الدینی مسئول واحد علمی پژوهشی صامدون پایگاه شهید سید مصطفی خمینی(ره) در این رابطه گفت: هدف از این المپیاد علاوه بر افزایش سطح علمی بسیجیان سنجش سطح علمی بسیجیان نخبه تحصیلی می باشد و قرار است این المپیاد بصورت ماهانه برای سطوح مختلف تحصیلی ادامه داشته باشد.

وی افزود: این واحد در طول سال تحصیلی برای بسیجیان علاوه بر حلقه های صالحین حلقه های علمی درسی برگزار می کند که هدف از برگزاری این حلقه های علمی شناسایی نخبگان تحصیلی ونخبه پروری می باشد.

شمس الدینی افزود: پایگاه بسیج شهید سید مصطفی خمینی(ره) توانسته در محیط پایگاه بصورت مجزا کتابخانه ای تاسیس کند که بسیجیان بتوانند بصورت رایگان در فضای آن به تحصیل علم بپردازند وبرای هریک از حلقه های علمی ساعت مطالعه ویژه ای اختصاص یافته است.

پایگاه مقاومت بسیج شهید سید مصطفی خمینی(ره) یکی از مجموعه‌های بسیج فعال فرهنگی و تربیتی استان قم است که موفق به کسب عنوان پایگاه نمونه و موفق کشوری در اجرای شجره طیبه صالحین در سال 89 شده است.

این پایگاه در سال های 92 و 93 به عنوان پایگاه برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) معرفی شده و در سال 91 نیز موفق به کسب عنوان پایگاه برتر و نمونه جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها