خبرهای داغ:
هیئت عاشقان ولایت ناحیه امام رضا(ع) ویژه خواهران بسیجی با حضور عضو شورای انقلاب فرهنگی و مسئول شورای فرهنگی کل کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۹۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم خانم دکتر خزعلی طی سخنانی در همایش هیئت عاشقان ولایت ناحیه امام رضا(ع) گفت:دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی روش ها ی زیادی را برای از بین بردن انقلاب امتحان کرد ولی ناموفق بود؛ یکی از راههایی که رهبری معظم انقلاب نیز به خوبی به آن اشاره کردند، راه نفوذ فرهنگی است که می خواهند بنیان خانواده ها را سست کنند.

وی دیدگاه اسلام به زن را عالی توصیف و ابراز کرد: رهبری می فرمایند:"نقش ویژه زنان همان نقشی است که حضرت زینب داشتند" که هم در خانواده حضور فعال داشته باشند و هم در جامعه تاثیر گذار باشند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: نگاه غرب به زن نگاه فمینیستی است که به عنوان ابزاری از آن استفاده می کنند و مانند کالا ی بی ارزش قابل استفاده است.

وی به موضوع ازدواج سفید که به هیچ وجه شرعی و قانونی نیست، اشاره کرد و افزود: این ظلم به زنان است ولی در اسلام برای زنان ارزش قائل بوده و بایستی ازدواج قانونی باشد و ثبت شده باشد تا مورد تهمت و ظلم قرار نگیرند.

خزعلی با اشاره به کاهش جمعیت نیز گفت: متاسفانه در طول 10الی 15 سال آینده با رشد کاهش جمعیت روبرو خواهیم شد که بایستی با برنامه ریزی صحیح و دقیق که تاکید رهبری نیز می باشد جلوی کاهش جمعیت گرفته شود تا در آینده مشکل نیروی انسانی جوان و کارآمد نداشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ما در کشور دو انتخابات مهم و تاثیر گذار را پیش رو داریم و وظیفه تک تک افراد مومن و مسلمان و انقلابی است که با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح به کسانی رای دهند که ولایت پذیر، بصیر و مسئولیت پذیر بوده و با خدمت بیشتر، جلوی زیاده خواهی مستکبرین بایستند. 

هیئت عاشقان ولایت در هر فصل برگزار می شود و این جلسه با استقبال زایدالوصف خواهران حوزه های تابعه ناحیه امام رضا(ع) همراه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها