خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم:

سکوت تاکتیکی مسئولان غربی در مسئله تحریم‌ها جای تامل دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم حمایت از جریان همسو با تفکرات اشرافی‌گرایانه را راهبرد اصلی کشورهای غربی در انتخابات جاری خواند و گفت: جریانات داخلی و خارجی نقشه‌های بسیاری برای انتخابات دارند؛ سکوت تاکتیکی مسئولان غربی در مسئله تحریم‌ها جای تامل دارد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۸۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی چهارشنبه شب طی نشست بصیرتی که در سالن اجتماعات حوزه شهید قربانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه افراد بصیر ویژگی‌های مشخصی دارند، اظهار کرد: فرد بصیر نباید به ظاهر نگاه کند بلکه باید نگاهی جامع داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت باید از فتنه‌های دشمن عبرت بگیرند، اضافه کرد: انتخابات امسال حساسیت خاصی دارد و رهبر انقلاب اسلامی بارها به اهمیت آن تاکید داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از نگاه جامع رهبر انقلاب اسلامی به عرصه‌های مختلف نظام اسلامی یاد کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید در مسیر آرمان‌های انقلابی باشد تا بتوانیم اهداف اسلام را تحقق بخشیم.

وی حمایت از جریان همسو با تفکرات اشرافی‌گرایانه را راهبرد اصلی کشورهای غربی در انتخابات جاری خواند و ادامه داد: جریانات داخلی و خارجی نقشه‌های بسیاری برای انتخابات دارند؛ سکوت تاکتیکی مسولان غربی در مسئله تحریم‌ها جای تامل دارد.

احمدی یادآور شد: دشمن به دنبال انتصاب افراد خاصی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در انتخابات است و این نشان می‌دهد که عدالت و درستی انتخابات ایران را باور دارد، جریان اشرافی‌گرا و متمایل به غرب با تمام توان به صحنه انتخابات آمده و برای پیروزی خود میلیاردها هزینه می‌کند تا بتواند قدرت و ثروت را در کنار هم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با بصیرت افزایی در میان سطح جامعه اسلامی به دنبال ترویج معیارهای انتخاب اصلح باشند تا بتوانیم در این انتخابات نیز به نتیجه مناسبی برسیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار