آیت الله رزاقی گفت: دشمنان انقلاب از هر توطئه و خدعه‌ای برای ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان استفاده می‌کنند که با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی، می توان این دسیسه ها را نقش بر آب کرد و قلب مقام عظمای ولایت را نیز راضی و خشنود ساخت.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۷۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ آیت‌الله صادق رزاقی در مورد اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: حضور باشکوه در انتخابات ، تکلیف سربازان انقلاب در برابر فرمانده معظم کل قوا است.

وی افزود: حساسیت این دوره انتخابات خبرگان رهبری مورد گوشزد بزرگان نظام و انقلاب قرار گرفته است و اکنون در برابر دیدگان جهانیان باید حماسه‌ای عظیم و میلیونی خلق کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز بیان کرد: هدف اصلی گروه تروریستی داعش در اصل لشکرکشی به ایران، این سرزمین شیرمردان و شیرزنان علوی است اما با وجود مقام عظمای ولایت چنین جرأتی به خود نمی دهند و ان شاء الله به زودی از روی نقشه جهان محو و نابود خواهند شد.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: صاحب اصلی این انقلاب مهدی فاطمه (عج) است و ان شاء الله پرچم ولایت با دستان رهبری به این خورشید عالم تاب تقدیم می‌شود.

آیت الله رزاقی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب از هر توطئه و خدعه‌ای برای ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان استفاده می‌کنند که با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی، می توان این دسیسه ها را نقش بر آب کرد و قلب مقام عظمای ولایت را نیز راضی و خشنود ساخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها