فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع کثیر بسیجیان ناحیه خاتم، با اشاره به اهمیت ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمنان از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۶۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نشست روشنگری و بصیرتی به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و خیل کثیر بسیجیان شهرستان در کانون آیت الله خاتمی هرات برگزار شد.

سردار فتوحی در این نشست به تبیین بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در دیدار جمعی از طلاب و مردم قم به مناسبت واقعه روز نوزده دی درباره اهمیت شرکت همه مردم در انتخابات به موضوع اهمیت انتخابات این دوره پرداخت و افزود: هدف از این نشست این است که در موضوع سرنوشت ساز انتخابات، رهبری را تنها نگذاریم وانقلاب اسلامی رادر این مقطع حساس وحیاتی با اقدام صحیح وبه موقع وغیر محافظه کارانه یاری کرده وآن را کمی به پیش ببریم .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به محورهایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای انتخابات تعیین کردند و خاطر نشان کرد: اولین محور مقام معظم رهبری تعیین و تکلیف برای مردم در حفظ انقلاب اسلامی در برابر هجمه های جبهه وسیع دشمنان در مقطع حساس کنونی انقلاب است.

سردار فتوحی با بیان اینکه ماندگاری انقلاب اسلامی و ضرورت تحلیل و علت یابی این ماندگاری از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب اسلامی را افزایش دهیم چون هدف دشمنان از بین بردن این ماندگاری انلاب اسلامی است.

وی همچنین عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را برشمرد و خاطر نشان کرد: یکی از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی شرکت همه مردم در انتخابات است(انتخابات حداکثری) و دومین عنصر درست انتخاب کردن از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه بیانات خود برخطر نفوذ در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: دشمنان چشم طمع دوخته اند به حوادث داخلی کشور از جلمه انتخابات.

سردار فتوحی در پایان با بیان اینکه تحول آمریکایی ها ضد تحول ماست افزود: آنها می خواهند در ایرانتحولی انجام گیردو ما را از اهداف دائم خود دور کنندولی ملت ایران بایستی علی رغم دشمنان، حرکت خود را چه در این انتخابات و چه در هر مسئله دیگر اجتماعی، درست ضد خواست دشمن انجام بدهد و به دهان دشمن بکوبد.

ارسال نظرات