خبرهای داغ:
«طرح توانمندسازی مردم و جامعه در امر سلامت از طریق ترویج برنامه خود مراقبتی» در دومین اجلاس عمومی مجمع بسیج استان سمنان به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۶۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، دومین اجلاس عمومی مجمع بسیج استان سمنان با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرمانده سپاه استان سمنان، استاندار سمنان، نخبگان و موثران بسیجی استان سمنان و جمعی دیگر ازمسئولان دستگاه های اجرایی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه شهرستان سمنان برگزار شد.
در این مجمع «طرح توانمندسازی مردم و جامعه در امر سلامت از طریق ترویج برنامه خود مراقبتی» در دومین اجلاس  عمومی مجمع بسیج استان سمنان به تصویب رسید.
جعفر جندقی،‌معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس کارگروه سلامت مجمع بسیج استان سمنان در این مجمع در خصوص«طرح توانمندسازی مردم و جامعه در امر سلامت از طریق ترویج برنامه خود مراقبتی» گفت: سلامت در فرهنگ متعالی اسلام به عنوان یک ارزش مطرح شده است.
وی افزود: تأمین سلامت و حفظ و ارتقای آن نیازمند برخورداری از دانش و آگاهی های ضروری و بهداشتی است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه سلامت به عنوانیکی از شاخص های موفقیت دولت مطلوب است،  بیان داشت: جامعه اسلامی باید در سلامت پیشتاز و الگوی ملت های جهان و جوامع اسلامی باشد.
جندقی با تأکید بر اینکه بسیجیان پیشگامان تمامی عرصه های توسعه کشور هستند، گفت: تأمین سلامت و ارتقای سلامت مردم جهت توانمندسازی آنان نیازمند جهادی عظیم برای توسعه آموزش سلامت در کشور است.
وی با بیان اینکه خودمراقبتی شامل اعمالی است اکتسابی و آگانی و هدفدار که مردم برای خود، فرزندان و خانواده هایشان انجام می دهند، گفت: سبک زندگی سالمتر مردم و افزایش رضایت مردم از خدمات بهداشتی و درمانی از جمله فواید اجرای طرح خودمراقبتی است.
رئیس کارگروه سلامت مجمع بسیج استان سمنان اذعان داشت: این طرح در پایگاه های بسیج ادارات، محلات،‌دانش آموزی و جامعه زنان ظرف مدت سه سال اجرایی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها