روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح خبر داد:

عاملان نامه جعلی منتسب به سپاه در کهگیلویه شناسایی شدند

کد خبر: ۸۶۳۹۵۳۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح در اطلاعیه ای به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر شناسایی عاملان طراحی و انتشار نامه جعلی منتسب به سپاه درباره دخالت در رد یا تایید صلاحیت کاندیداها اطلاعیه صادر کرد .

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

روز گذشته نامه ای جعلی و بی اساس با مضمون دخالت سپاه در تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در فضای مجازی منتشر شد که با توجه به حساسیت موضوع این قضیه سریعاً پیگیری و عاملان آن در کم تر از 24 ساعت شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

در این اطلاعیه بیان شده است :جزییات بیشتر در مورد عاملین این نامه جعلی بزودی و پس از انجام مراحل قانونی به استحضار مردم شریف کهگیلویه بزرگ خواهد رسید.

این نامه جعلی منتسب به سپاه آن قدر مبتدیانه و بی اساس طراحی شده است که مطمئناً هر فردی در نگاه اول به دروغ بودن آن پی می برد.

این اطلاعیه افزوده است: در این سند کذب، مرجع صادر کننده نامه حفاظت اطلاعات سپاه درج شده که همه بسیجیان و مردم شهیدپرور در اطلاعیه می دانند که وظیفه حفاظت اطلاعات سپاه کاملا درون سازمانی بوده و هیچ وظیفه ای در قبال مسایل بیرون از سپاه ندارد.

 در متن این نامه جعلی با درج نام یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، عنوان شده است که از تایید وی در مجلس خبرگان جلوگیری شود، این در حالی است که فرد مذکور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده و نه مجلس خبرگان.

گفتنی است در محل امضای نامه، نام فردی عنوان شده که این نام هیچ وجود خارجی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

در این اطلاعیه اذعان شده است این نامه دروغین به صورت دستی منتشر شده است در حالی که این نوع نامه نگاری در سپاه غیرمعمول بوده و سال ها است که نامه نگاری ها به صورت رایانه ای انجام می شود.

در بخش دیگری از این سند جعلی که به خیال افراد خاطی مراحل مختلف سازمانی را طی کرده نوشته شده است «ورود به دبیرخانه نیروی انتظامی» که این اقدام بیانگر عدم تشخیص بین نیروی انتظامی و سپاه توسط این افراد ساده لوح و خاطی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار