رعایت اخلاق اسلامی، اخذ رای پاک و سالم از سوی نامزدها را لازم و ضروری برای یک انتخابات سالم است و انتخابات سالم و ایمن راه‌های نفوذ دشمنان به داخل نظام را می‌بندد.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۷۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در همایش تجلیل از فعالان حوزه اطلاع‌رسانی بسیج رسانه این استان و یادواره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: آنچه امروز از رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس باقی‌مانده حاصل تلاش اصحاب رسانه است.

وی، بابیان اینکه رسانه‌ها امروز در جامعه نقش خطیر و رسالت مهمی را بر دوش دارند، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس رسانه با حضور در خط مقدم جبهه‌ها نقش مهمی در زمینه ایجاد وحدت و مقاومت در برابر دشمن بعثی داشتند و امروز نیز در عرصه جنگ فرهنگی و نرم و نفوذ دشمنان، وظیفه رسالت خطیری بر عهده‌دارند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بابیان اینکه امروز جهان استکبار با صرف هزینه‌های گزاف از امکانات و قدرت رسانه ایی برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می‌کند، افزود: امروز رسانه‌ها می‌تواند یک جریان حق را باطل و یک جریان باطل را حق جلوه دهد و این اهمیت و قدرت رسانه‌ها را می‌رساند.

سردار حسینی، با اشاره به نقش رسانه‌ها در تغذیه فکری و ارائه تحلیل‌های درست از وقایع و رویدادهای مختلف منطقه‌ای و جهانی و داخلی، گفت: برترین و قدرتمندترین رسانه طول تاریخ حضرت زینب کبری (س) که پیام واقعی و عاشورایی ایشان در پس قرن‌ها همچنان برای همه نسل‌ها و جوامع بشری تازه و مؤثر است.

وی، در ادامه با اشاره به رویداد حساس انتخابات در هفتم اسفند سال جاری، تصریح کرد: مردم از همه طیف‌ها و اقشار با گرایش‌ها و افکار متفاوت با حضور در انتخابات و انتخاب افراد لایق و شایسته بر اساس عملکرد و سابقه نامزدها، هجمه‌های دشمنان را خنثی و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

سردار حسینی، در پایان رعایت اخلاق اسلامی و اخذ رای پاک و سالم از سوی نامزدها را لازم و ضروری برای یک انتخابات سالم دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات سالم و ایمن راه‌های نفوذ دشمنان به داخل نظام را می‌بندد.

گفتنی است، در این مراسم از برگزیدگان جشنواره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای بسیج رسانه این استان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.


ارسال نظرات