خبرگزاری بسیج: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در نشست بصیرتی حوزه امام حسن عسکری(ع) سپاه امامت تبریز با بیان اینکه دوست و دشمن چشم به این انتخابات پیش رو دارند به حضور حداکثری و با بصیرت مردم در آن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۷۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی مصائبی افزود: در انتخابات امسال باید خیلی هوشیارانه و آگاهانه کسانی را انتخاب کنید که لایق انتخاب شدن باشند چراکه این انقلاب اسلامی با قطره قطره خون شهدای گرانقدر اسلام آبیاری شده و برای حفظ آن افراد مومن و متعهد به این آرمان ها انتخاب شوند.

وی با تاکید به اهمیت مجلس خبرگان، اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری نباید تحت الشعاع مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد چراکه مجلس خبرگان رهبری ارتباط مستقیم با رهبری داشته و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

فرمانده سابق سپاه عاشورا نیز در ادامه این نشست با قدردانی از حضور پر شور مردم در راهپیمائی 22بهمن، از مردم خواست در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری و با انتخاب آگاهانه خود انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالیه کشورمان حمایت کنند.


یوسف شاکری تاکید کرد: با انتخاب افراد صالح و متعهد به انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب به امید خدا مجلسی انقلابی و ولایی هم در خبرگان رهبری و هم در شورای اسلامی خواهیم داشت چراکه این انتخابات سرنوشت چهارساله آینده را رقم می زند و با انتخاب درست آینده کشور را بیمه می کند.

ارسال نظرات