سردار استاد حسینی بصیرت را مهم دانست و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه نشر و تبلیغ کنید تا ملت بتوانند با بصیرت انتخاب کنند و فرد اصلح را وارد مجلس نمایند.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۶۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون استان البرز ضمن اشاره به موضوع انتخاب و حضور حداکثری مردم چنین اظهار داشت: در سال 84 فردی که در انتخابات رای نیاورد شروع به مخالفت کرد.

وی افزود: جنبش انقلاب سبز در ایران از سال 84 کلید خورد و با طراحی و برنامه ریزی های پیشین دشمن روی کار آمد.

فرمانده سپاه البرز خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد در فتنه 88 فتنه گری کردند و بعد از آن هم حتی اظهار پشیمانی نکردند و همچنان ارتباطشان را با کشور بیگانه و دشمن ملت ایران ادامه دادند.

وی گفت: کسانی که با دشمن ارتباط داشتند و در فتنه 88 با دشمن همکاری کردند نباید وارد مجلس شوند و تنها کسانی به عنوان نماینده ملت ایران انتخاب شوند که انقلابی و پیرو مقام معظم رهبری باشند.

سردار استاد حسینی با بیان این که ملت افراد متدین را برای ورود به مجلس انتخاب کنند چنین عنوان کرد: امام(ره) در فرمایشات خود تاکید داشتند که اگر زمانی دشمن از شما تعریف کرد بدانید که خللی در کارتان است.

وی بصیرت را مهم دانست و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه نشر و تبلیغ کنید تا ملت بتوانند با بصیرت انتخاب کنند و فرد اصلح را وارد مجلس نمایند.
ارسال نظرات