سردار استاد حسینی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش رو گفت: ایشان به دو نکته حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تاکید دارند.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۵۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در شهرستان نظرآباد ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش رو چنین اظهار داشت: ایشان به دو نکته حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تاکید دارند.

وی ضمن اشاره به دلایل وقوع فتنه 88 افزود: در انتخابات 4 دسته فتنه گران، اصلاح طلبان، اصولگرایان و دلسوزان انقلاب حضور دارند.

سردار استاد حسینی با بیان مطلب که برخی افراد با توجه به اینکه سابقه فعالیت در نظام را داشتند چنین عنوان کرد: دشمن تخم تردید را همزمان با انتخابات در دل مردم کاشت و با فراهم شدن زمینه های آن تصمیم به ایجاد انقلاب مخملی گرفت.

وی گفت: دشمن جنبش سبز را از چهار سال قبل از انتخابات 88 طراحی کرده بود و در آن زمان قبل از انتخابات تخم تردید را در سلامت برگزاری آن کاشتند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان این مطلب که حضور ده ها میلیون نفری مردم در خیابان ها موجب شد چشم فتنه را کور کنند گفت: اهمیت این حضور به قدری زیاد است که مقام معظم رهبری از آن به یوم الله دیگری یاد کردند.

وی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید توجه داشت کسانی که پا به میدان سیاست می گذارند دلسوز ملت هستند یا نه و ایشان نیز در دیدار با مردم قم تاکید کردند که به خط سازش با دشمن رای ندهید.

سردار استاد حسینی خاطر نشان کرد: موفقیت هایی که به دست آمده است به دلیل عدم سازش با دشمن است و باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه نفوذ در برخی دستگاه ها نفوذ دشمن ایجاد شده است گفت: در برخی معاملات پای دشمن به کشور باز شده است ولی ورود تکنولوژی در این دست نفوذات قرار نمی گیرد چراکه در راستای آن تولید انجام می شود.

فرمانده سپاه البرز گفت: علت توقف انرژی هسته ای، برای حقوق بشر و تروریست بود چراکه تعریف آن ها از حقوق بشر با فرهنگ ناب اسلام تفاوت دارد و رضایت از مارا در دوری از اسلام و دوری از حمایت از لبنان و سوریه می دانند و می خواهند از دین دست برداریم.

وی در پایان گفت: کسانی را باید انتخاب کرد که وابسته به جریانات ضد انقلابی نباشند و افراد دلسوز انقلاب را باید وارد مجلس کرد.
ارسال نظرات