مسئول علمی بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛

حضور کاندیداهای مجلس در کافه انتخابات دانشگاه آزاد کرمان

پهلوان گفت: هدف ما از برگزاری این کافه انتخابات این است که بتوانیم یک فضای گفتمانی را ایجاد کنیم و یک شور انتخاباتی را در دانشگاه ایجاد کنیم که تا ۵اسفند ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۴۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،"طه پهلوان در مراسم افتتاحیه کافه انتخابات در دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: کافه انتخابات متشکل از چند بخش متفاوت است، درقسمتی تریبون آزاد یا صدای دانشجو قرار گرفته که دانشجویان برای زدن حرف خود میتوانند پشت تریبون قرار گیرند ونظرات خود را اعلام کنند درقسمتی دیگر میز نشریه وجود دارد که خبر هایی که در روز قبل در کافه اتفاق افتاده است را در اختیار کسانی که تازه وارد کافه شده اند قرار می دهد.

مسئول علمی  سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان وی افزود: قسمت دیگری که از جذابیت زیادی برخوردار است غرفه ای تحت عنوان تالار گفتمان بوده که به مناظره و گفت وگو برادران، و خواهران اختصاص دارد و بخش دیگر غرفه بُرد انتخاباتی است که دانشجویان نظرات خود را به صورت مکتوب نصب میکنند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این کافه انتخابات این است که بتوانیم یک فضای گفتمانی را ایجاد کنیم و یک شور انتخاباتی را در دانشگاه ایجاد کنیم که تا ۵اسفند ماه ادامه دارد.

پهلوان تصریح کرد: سعی می کنیم از تمامی کاندیداها در ساعات مختلفی استفاده کنیم و در حضور آنها تریبون آزاد اجرا شود، در این کافه دو تالار داریم یک تالار سکوت و یک تالار گفتمان که در تالار سکوت دانشجویان نظراتشان خود را در مورد انتخابات و کاندیدا ها را با دست نوشته به ما می دهند.

وی در رابطه با تالار گفتمان اظهار داشت: درتالار گفتمان ما یک سری گفتمان خاصی را پیگیری می کنیم تا به نتیجه برسیم این کافه انتخابات از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع می شود تا اذان ظهر و بعد از ظهر هم از ساعت ۲تا ساعت ۵ بعد از ظهر به کار خود ادمه می دهد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این است که در این کافه انتخابات بتوانیم حرف های اسلام و اعتقادات نظام اسلامی را در دانشگاه به وجود بیاوریم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات