قاسمی خطاب به استاندار سیستان و بلوچستان که اخیرا مواضع ضد رهبری او منتشر شده است، گفت: ما با افرادی مثل استاندار دعوای اصولی داریم، چنین افرادی که هجمه علیه رهبری را آغاز کرده‌اند می‌ترسند که جریان آنها رأی نیاورد.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۳۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سعید قاسمی، فرمانده دوران دفاع مقدس در همایشی با موضوع «انتخاب کاندید اصلح، سدی در برابر نقوذ» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: دانشجوی امروز باید با اصل انقلاب اسلامی که مقدمه دفاع از آن است آشنا باشد.

 

وی ادامه داد: تنها با ملاک و معیار مشخص می‌توان از اسلام ناب دفاع کرد و آن را با اسلام اشرافی گری و درباری تمییز داد.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به عامل رخ دادن فتنه 88 بیان کرد: این فتنه در اثر گیج بودن خواص جامعه رخ داد در واقع 8 ماه سکوت برخی خواص و تنها گذاشتن رهبری، نظام را در معرض خطری بزرگ قرار داد که البته چنین فتنه‌هایی پایان ناپذیر هستند.

 

قاسمی عنوان کرد: امام به ما آموخت که در جهان دو اسلام وجود دارد اسلام ناب و اسلام دروغین که از آن بعنوان اسلام اشرافیت، ابوسفیان، ملاهای کثیف درباری و مقدس نماهای حوزه های علمیه و دانشگاه و در یک کلام اسلام آمریکایی یاد می‌کند.

 

وی نقش خواص و ارگان‌های صاحب اثرگذار را در معرفی اندیشه امام راحل کمرنگ دانست و گفت: بصیرانی که باید تاکنون به جامعه بصیرت می‌دادند و از فقر فرهنگی جلوگیری می‌کردند، بخوبی انجام وظیفه نکردند آموزش و پرورش، صدا و سیما و دانشگاه چه زمانی می‌خواهند امام را به فرزندان ما بشناسانند؟!

 

سعید قاسمی معیار را تفکر امام دانست و اظهار داشت: جوان دانشگاهی امروز ما باید خودش، مواضع و خاطرات افراد را با اندیشیه امام مقایسه کند او باید بر اساس همین مانیفست در دانشگاه بایستد و خط مقدم را نگه دارد باید بر این مواضع امام تسلط داشت تا در انتخابات ها دچار مشکل نشویم و بین دوراهی نمانیم.

 

یک دهه با امام جلو رفتیم که در آن اصولی بر ما مشخص کرد؛ 27 سال پس از آن پرچم را به دست فردی بصیر، آگاه، فقیه، هنرمند، جانباز و استکبارستیز دادیم که تمام دعواها بر سر ایشان است مگر در فتنه شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» ندادند؟!

 

وی افزود: امروز عده‌ای روی کار آمده اند که در حال آسفالت و بتون کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند آنان بجای حل مشکلات اشتغال و ازدواج، هواپیمای ایرباس خریداری می‌کنند؛ هنوز امضای برجام خشک نشده آقایان از دو واحد برجام اجباری سخن می‌گویند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خطر نفوذ خاطرنشان کرد: نفوذ تا خانه‌های ما، دانشگاه و مدرسه پیش آمده است چرا از هر صد ازدواج 30 مورد منجر به طلاق فساد و فحشا ،فابیوس و جک استراو در خیابان‌های تحت عنوان گردشگر و کارآفرین تهران قدم می زنند ،شرمن که معتقد است DNA ما ایراد دارد، می‌خواهد به ما کارآفرینی بیاموزد.

 

وی خطاب به استاندار سیستان و بلوچستان که اخیرا مواضع ضد رهبری او منتشر شده است، گفت: ما با افرادی مثل استاندار دعوای اصولی داریم او به جای سخنان سیاسی باید برای مردم بیل بزند چنین افرادی که هجمه علیه رهبری را آغاز کرده‌اند چون می‌ترسند که جریان آنها رأی نیاورد. جناب استاندار! به جای دفاع از فتنه گران، نورعلی شوشتری را الگوی خود قرار دهید مسیر حاج همت را ادامه دهید و با فتنه همصدا نشوید؛ گرچه دیر یا زود از صحنه حذف خواهید شد.

ارسال نظرات