استاندار کردستان در جلسه هماهنگی روز شهدا در سنندج,
استاندار کردستان با تاکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه‌های روز شهید، گفت: برنامه‌های این ایام باید در خور شان شهدا باشد و موجب آشنایی و انس هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ناب شهید و شهات شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۱۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات روز شهدا در سنندج، اظهار کرد: شهدا بزرگترین سرمایه ملت هستند و عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدای گرانقدر است.

وی به برگزاری برنامه های گرامیداشت 22 اسفند و روز شهید با همکاری دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و گفت: کار برای شهید و شهادت فقط برای ایام خاص و وظیفه یک دستگاه و نهاد نیست و همه در این راستا وظیفه دارند با جدیت تلاش کنند.

زاهدی خاطر نشان کرد: در این راستا باید برنامه هایی با موضوع جانفاشانی شهدا پیش بینی شود و برای جلب بیشتر مخاطبان بایستی در برنامه های گرامیداشت روز 22 اسفندبا استفاده از برنامه های هنرهای نمایشی، تئاتر و اکران فیلم های جدید با موضوع شهید از برنامه های تکراری و کم اثر جلوگیری به عمل آوریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: همه باید از خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری به عنوان خادمان واقعی انقلاب با همه وجود تجلیل و قدردانی کنیم.

وی بر لزوم دیدار با خانواده های شهدا تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا را همه باید وظیفه خود بدانند و مانند یک نیاز روحی و عاطفی به این مقوله نگاه کنیم که باید با دیدار با خانواده های شهدا به عنوان سرمایه های عظیم انقلاب از ایثارگریهای آنها تقدیر کنیم.

استاندار کردستان گفت: خدمت به شهدا و ایثارگران و دیدار از خانواده شهدا در کنار یک وظیفه اداری، روحیه خدمت‌گذاری را در مسئولان تقویت می‌بخشد.

زاهدی بر برگزاری برنامه‌های در خور شان و نام شهدا تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد تعامل در بین دستگاه‌های و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها حتی اگر از کارهای دیگر نیز گذشت اما بستر اجرای هرچه بهتر برنامه های شهید و شهادت در استان فراهم شود.

وی در پایان بیان داشت: برنامه‌های این ایام باید در خور شان شهدا باشد و موجب آشنایی و انس هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ناب شهید و شهات شود.

ارسال نظرات