هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور :
در چارچوب هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال شهرداری در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک میزبان تیم صفاهان اصفهان بود که برابر این تیم به برتری دست یافت.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۴۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

به گزارش خبر گزاری بسیج ،مرکزی و به نقل از باشگاه شهرداری اراک ،شهرداری اراک در این بازی با سعید ستاری، محسن حنیفی، علیرضا عبادی، فرهاد محمدی، رسول علیپور، رسول رضایی، علیرضا رضایی، هادی جعفری، میلاد خسروی، مصطفی چترآبگون و ساسان رفیعی آغاز کرد و در ادامه ایرج نوری زاد، فرید آقایی و قادرافکاری جایگزین میلاد خسروی، هادی جعفری و ساسان رفیعی شدند.

در نیمه اول این دیدار از روی کار ترکیبی فرهاد محمدی و رسول رضایی و رسیدن پاس رو به جلوی ساسان رفیعی در محوطه جریمه به مصطفی چترآبگون باعث شد مدافع تیم صفاهان بر روی چترآبگون مرتکب خطا شود و داور مسابقه با دمیدن در سوت خود اعلام ضربه پنالتی کند اما چترآبگون نتوانست از این موقعیت استفاده کند و دروازه بان صفاهان توپ را به بیرون دفع کرد.

پس از این موقعیت شهرداری اراک از روی شوت ساسان رفیعی بار دیگر دروازه تیم اصفهان را تهدید کرد تا اینکه در نهایت کرنر ارسالی از سوی میلاد خسروی با ضربه سر علیرضا عبادی مدافع میانی شهرداری به گل تبدیل شد تا بازی در پایان نیمه اول یک بر صفر به نفع شهرداری رقم بخورد.

نیمه دوم شهرداری موقعیت های دیگری را خلق کرد اما منجر به گل نشد تا در نهایت این دیدار با همان تک گل نیمه اول به پایان برسد و در دیگر دیدارهای این گروه استقلال جنوب تهران سه بر صفر کاوه شهرداری ورامین را شکست داد.

دیدار تیم های فجر میثاق کرج و امید حسن آباد با تساوی بدون گل و ایرانداد تهران با شهرداری همدان با حساب یک به یک به پایان رسید همچنین دیدار استانداری کرمانشاه و افرا درب تبریز لغو شد.

بدین ترتیب تیم فوتبال شهرداری اراک بعد از دو شکست پیاپی نخستین پیروزی خود را جشن گرفت و سه امتیازی شد.

تیم شهرداری اراک در هفته چهارم استراحت خواهد داشت و در هفته پنجم این رقابت ها یک شنبه نهم اسفند ماه در اراک میزبان تیم امید حسن آباد خواهد بود.
ارسال نظرات