رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک،

طرح خانه امید در اراک اجرا می شود

حقدادی با اعلام این خبر افزود : این طرح به صورت کارگاه های منسجم ارتباط موثر والدین با فرزندان به ویژه فرزندان نوجوان و جوان با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مستقر در شهرستان اراک برگزار خواهد شد
کد خبر: ۸۶۳۹۳۴۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

عابد حقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در باره طرح خانه امید در اراک گفت: این طرح به صورت کارگاه های منسجم ارتباط موثر والدین با فرزندان به ویژه فرزندان نوجوان و جوان با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مستقر در شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک افزود: در این مجموعه کارگاه ها موضوعاتی چون: مهارت های ارتباطی، تربیت دینی ،تربیت جنسی، مهارت های حل مساله، حل تعارض و .... در مرحله اول اجرا برای کارکنان دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مستقر در سطح شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

حقدادی ادامه داد: گواهی نامه های حضور در این کارگاه ها با همکاری واحد های آموزش ادارات و نهادها برای کارکنان هر اداره به صورت جداگانه صادرخواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در خاتمه گفت: مسئولان محترم واحد های آموزش دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مستقر در اراک می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33679761 واحد امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار