مسئول سازمان بسی دانشجویی گیلان گفت: اهداف دشمن لیبرالیزه کردن جامعه و تغییر فضای ارزشی جامعه گسترده و استفاده مواردی است که فضای ارزشی جامعه را تغییر دهند.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۲۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی پور امروز در نشست تشکیلاتی مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان اظهار کرد: شرایط حاکم بر کشور بر همگان واضح است و شناخت و آگاهی از ویژگی ها و الزامات شورای بسیج دانشجویی است.

وی با بیان این که هر گزندی که در جامعه و دانشگاه پیش می‌آید شما باید رصد کنید، گفت: شما باید حواستان باشد، هجمه ای سنگین می‌خواهند بر انقلاب ما وارد کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر مرزهای سیاسی را شفاف بیان کردن و همه جریان های اصولگرا و اصلاح طلب را کنار گذاشتند و انقلاب و شناخت آن را مهمتر از همه عنوان کردند.

مهدی پور افزود: پیام حضرت امام در 2 آذر 67 اشاره به همین انقلاب اسلامی دارد که این انقلاب به مانند دٌر گرانبهایی است که باید حواسمان باشد این در دچار خدشه نشود.

وی با بیان این که در جامعه امروز تضاد گفتمانی وجود دارد، اضافه کرد: اساس و پایه نظام را شما دانشجویان مدیریت می‌کنید، امروزه رسانه های مختلف و  مطبوعات به عنوان پایگاه دشمن فعالیت می‌کنند و می خواهند مبانی و اصول انقلاب را ضربه بزنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: رسالت بسیج دانشجویی را امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص کردند و رسالت بسیج دانشجویی از دهه 70 تا دهه 90 تفاوتی نکرده است، چون این رسالت به عنوان یک در گرانبها، دشمن با آن در گیر است.

مهدی پور تصریح کرد: دشمن سعی دارد اصول انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد، رهبر انقلاب کد و رفتاری را به عنوان مدل و رفتار برای ما قرار داده اند، اما عده ای با ابزارهایی، ضد آن عمل می‌کنند و می‌خواهند ضد آن را به جهان نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرماندهان نیروهای دریایی را مورد تفقد قرار دادند، گفت: عده ای در رسانه ها سعی دارند به جوانان القا کنند که هر چه داریم از ارتباط با ایالات متحده آمریکاست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  با اشاره به این که دو انتخابات مهم را پیش رو داریم، گفت: پول، رای و سرمایه اجتماعی سه عنصری است که مردم سالاری ما را تهدید می‌کند.

مهدی پور با اشاره به این که امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند کسانی که دلبستگی به نظام ندارند نیز در انتخابات شرکت کنند، اما نباید کسانی که نظام را قبول ندارند، در دست بگیرند .

وی افزود: اهداف دشمن لیبرالیزه کردن جامعه و تغییر فضای ارزشی جامعه گسترده و استفاده مواردی است که فضای ارزشی جامعه را تغییر دهند، شما دانشجویان باید حواستان باشد که ارزش های جامعه ما در حال تغییر است، چرا باورها و ارزش های نظام را می‌خواهند کم رنگ کنند؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف دشمن دو قطبی کردن جامعه است، می‌خواهند جامعه را به دو قطب طرفداران حاکمیت و موافقان نظام تقسیم کنند.

مهدی پور با بیان این که یکی از مبانی جنگ نرم تغییر باورهای انقلابی و سیاسی جامعه است و می‌خواهند مبانی انقلاب اسلامی را بزنند، تصریح کرد:شما باید هوشیار باشید،  صحنه ای که شما مدیریت آن را بر عهده گرفته اید صحنه فکر و اندیشه است .

وی افزود: مسئول بسیج دانشجویی باید بتواند کرسی های آزاد اندیشی، جلسات گفتگو و مبانی اندیشه های اسلامی در بین دانشجویان در دانشگاه برگزار نماید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  تصرح کرد: صحنه ای که درآن قرار دارید صحنه تفکری و صحنه شور و نشاط است که باید از آن بهره بگیرید و تحلیل کلی از فضای دانشگاه داشته باشید.

مهدی پور گفت: شما در مبحث انتخابات و مشارکت مردمی رسالت بزرگی بر عهده دارید، حضور و فعالیت شما در این راستا به عنوان سرمایه های نظام است

وی افزود: باید نسبت به وقایع اتفاقیه و مسائل روز آمادگی و حساسیت داشت باشید

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  با اشاره به این که بسیج دانشجویی معبر است نه مقصد، گفت: از این معبر برای رسیدن به مقصد مطلوب استفاده کنید.

مهدی پور گفت: مسئولین بسیج نباید دچار اشتباه شوند چرا که اشتباه شما هزینه های گزافی را به همراه دارد.

وی افزود: هجمه های سنگینی برای ضربه به نظام در نظر گرفته شده است اما هر جایی دیده نمی‌شود، شماها باید هوشیار باشید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  با بیان این که یکی دیگر از رسالت های بزرگ شما استفاده از ظرفیت عظیم راهیان نور است، گفت: از این ظرفیت درست استفاده کنید، ولو این که یک نفر اضافه تر به همراه خود به اردوی راهیان ببرید.

مهدی پور با اشاره به برگزاری کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان که برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، گفت: کمیته دانشگاهی در این کنگره سهم عظیمی دارد.

وی همایش ادبیات پایداری، برگزاری یادواره های شهدا، جشنواره پایان نامه های دانشجویی را  از جمله برنامه های کنگره 8000 شهید استان عنوان کرد و گفت: این برنامه ها در دانشگاه های آزاد رشت، پیام نور رشت و دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  خاطرنشان کرد: امنیت ما به برکت خون شهدا است و این انقلاب برای پایداری و تداوم قطعا به خون نیاز دارد، دشمن از فعالیت و هوشیاری شما می‌ترسد و تمام تلاشش این است که تک تک شما را از فعالیت باز دارد.

ارسال نظرات