نشست آموزشي مشترك هيات اجرايي و هيات نظارت پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شهرستان اشكذردر سالن خاتم الانبياء برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۱۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این نشست شاه حسینی فرماندار اشکذر ضمن تبریک سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: هماهنگی هرچه بیشتر هیئت های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و امانت دارانه بسیار ضروری است و ستاد برگزاری انتخابات شهرستان اشکذر به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان، تمام تلاش خود را می کند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار کند.

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰ انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است افزود: حضور پر رنگ و چشمگیر مردم ایران در انتخابات به همراه اعتماد مردم به نحوه برگزاری همه پرسی باعث شده تا نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام در منطقه و دنیا محسوب شود.

وی انتخابات را میثاق ملی و مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: همه کارکنان در ستادهای انتخابات سراسر کشور با عدالت و انصاف و رعایت بی طرفی، حق الناس را رعایت کنند ما نیز در شهرستان اشکذر وظیفه خود می دانیم تا نسبت به تکلیفی که در خصوص حفاظت از رای مردم که به فرموده مقام معظم رهبری، حق الناس است با جدیت تلاش کنیم.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر انتخابات باعث وفاق، همدلی و نشاط مردم بوده است ، بنابراین ایجاد فضایی سالم جهت تحقق اهداف فوق و ایجاد زمینه حضورگسترده و حداکثری مردم درپای صندوق های اخذ رأی از مهمترین اهداف عوامل اجرایی انتخابات شهرستان خواهد بود.

در انتخابات هفتم اسفندماه شهرستان اشکذر دارای ۳۱ شعبه اخذ رای می باشد که ۷ شعبه مختص بخش خضرآباد و ۲۴ شعبه دیگر به بخش مرکزی تعلق دارد.

آشنایی با قوانین انتخابات ،اعلام اعضای شعبه های اخذ رای شهرستان و پخش کلیپ های انتخاباتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات