خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در جمع بسیجیان حوزه شهید باکری این شهرستان تضعیف جایگاه ولایت فقیه را از مهم ترین رمز فتنه جدید دشمن در انتخابات دانست.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۵۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور گفت: کلید رمز فتنه جدید دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان، تضعیف جایگاه رهبری است در حالی که عزت، اقتدار و صلابت این انقلاب منوط به وجود ولایت فقیه در راس جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر فصل الخطاب بودن دیدگاه های رهبر انقلاب در زمینه انتخابات تصریح کرد: چشم نظام و مردم ایران در انتخابات فقط به رهبری انقلاب است و ایشان به پشتوانه ملت آگاه ایران، همه فتنه ها و توطئه های دشمن را بخوبی رصد و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند.

این مقام مسئول افزود: ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه نظام اسلامی و تنها پرچمدار گفتمان انقلاب و امام راحل(ره) است که موجب هدایت و وحدت همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان شده است.

فرمانده سپاه جلفا اظهار داشت: دشمنان این نظام به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند و می خواهند به این حماسه عظیم سیاسی خدشه وارد کنند در حالی که بدخواهان این انقلاب یقینا بدانند ملت حسینی با حضور خود در این حماسه، بازهم سیلی محکمی بر دهانشان خواهند زد.

احمد تقی پور انتخابات را فرصتی برای نشان دادن بلوغ سیاسی و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، حضور حداکثری در واقع احساس مسئولیت مردم و اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد و موجب ناامید شدن دشمنان اسلام و نظام می شود.

وی در پایان گفت: نظامی که برگرفته از ملت باشد هرگز در مقابل دشمنان سرتعظیم فرود نخواهد آورد و در سایه ولایت فقیه و رهبری، راه سعادت و پیشرفت را به سرعت طی خواهد کرد.

نشست روشنگری و بصیرتی با حضور بسیجیان پایگاه های شهیدفیاض بخش اداره بهزیستی، شهید دستغیب شهرداری هادیشهر، شهید مطهری فرمانداری و راهیان قدس اداره مخابرات در سالن اجتماعات شهرداری هادیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات