در آیینی با شکوه در روستای اخند با حضور مردم و مسئولان، و خانواده محترم شهدا یادواره شهدا اهل سنت عسلویه و شهدا مدافع حرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۱۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، فرمانده سپاه عسلویه در آیین یادواره شهدای اهل سنت عسلویه اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود موجبات عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند و تداوم راه شهدا امری لازم و ضروری است.

محمود شریفی افزود: دشمنان با صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش و فعالیت می‌کنند و برگزاری این گونه برنامه‌ها گامی در مقابله با دشمنان است.

وی اضافه کرد: دشمن در شرایط کنونی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با نظام آمده و تلاش دارد جوانان را به انحراف بکشاند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمن بایستیم.

فرمانده سپاه عسلویه با تجلیل از شهدای اهل سنت گفت: اهل سنت نیز همگام با سایر مردم در جبهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی کردند و شهدای بسیار زیادی تقدیم نظام اسلامی کرده است.

 هم چنین در این مراسم سردار اهوازیان از یادگاران 8 سال دفاع مقدسی در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان برگزاری یادواره شهدا را گامی مهم در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده دانست وی ضمن رد تبلیغات دشمن درباره   گسست میان نسل جنگ دیده و سرداران جبهه و جنگ  با نسل امروز گفت پیوند عمیقی بین یادگاران دوران دفاع مقدس و نسل امروز برقرار است 

فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس افزود این قرارگاه در دوران دفاع مقدس 420 مورد شناسایی برون مرزی موفقیت آمیز در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا در قلب دشمن داشت  سردار اهوازیان با تجلیل از شهدا اهل سنت گفت در دفاع مقدس از مداهب و ادیان مختلف و از کشورهای متعدد ما شهید داریم که اینها همه شهید بیداری اسلامی هستند

  امروز دشمنان وحدت ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی را نشانه رفته اند درحالی که در سوریه برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگردارند با تکفیری های آمریکایی صهیونیستی می جنگند و به شهادت می رساند وی به جنایات متعدد داعش در سوریه و عراق در حق جان و ناموس مسلمانان سنی و پیروان مسیحی و سایر قومیت مثل ایزدی و کردها اشاره کرد و گفت داعش دشمن انسانیت و مولود کثیف صهیونست و استکبار برای تخریب چهره اسلام است .

سردار اهوازیان به اهمیت انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت امروز همان پیچ تاریخی است که حضرت آقا بارهااز آن صحبت  کرد شرایط خاص و حساس منطقه ای و نقشه های پلید دشمن برای تفرقه و نفوذ و براندازی نظام و سست کردن پایه نظام از درون ایجاب می کند با درک حساسیت زمان با لبیک به فرمایشات و منویات رهبرمعظم انقلاب حضور پرشور و حماسی در انتخابات داشته باشیم و مجلسی تشکیل دهیم که صدای غرشش آمریکا را بلرزاند ما نماینده ترسو نمیخواهیم باید نمایندگانی شجاع انقلابی و ولایی انتخاب کنیم. 

در پایان این مراسم ازخانواده های شهدا اهل سنت شهرستان عسلویه و چند تن خانواده های شهدا ی مدافع حرم استان بوشهر از جمله شهید احمدی جوان با اهدا تندیس یادواره تجلیل به عمل آمد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک با همکاری شورای اسلامی و دهیاری اخند برگزارشد.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات