فعال سیاسی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

واهمه رئیس جمهور از تبریک به نیروی دریایی سپاه

حسام الدین حیدری گفت: آقای روحانی واهمه داشت از اینکه ممکن است با تبریک گفتن به پاسداران نیروی دریایی، برجام به خطر بیفتد و یا مسئولان امریکا‎یی را به خشم آورد و در امتیازهای واهی که داده اند آنها را مردد کند، لذا واکنشی در این خصوص نشان نمی‎دهد.
کد خبر: ۸۶۳۹۱۲۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
حسام الدین حیدری فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  درخصوص بی‎تفاوتی آقای روحانی به اقدام غرورآفرین پاسداران نیروی دریایی اظهار داشت: آقای روحانی واهمه داشت از اینکه ممکن است با تبریک گفتن به پاسداران نیروی دریایی، برجام به خطر بیفتد و یا مسئولان امریکا‎یی را به خشم آورد و در امتیازهای واهی که داده اند آنها را مردد کند، لذا واکنشی در این خصوص نشان نمی‎دهد.

حیدری تاکید کرد: این اقدام شجاعانه نیروی دریایی سپاه، تودهنی به استکبار و دشمنان و کسانی بود که معتقد بودند ایران دیگرهیچ اقتداری ندارد و تحریم‏‎ها کمر ایران را شکسته است.

وی عنوان کرد: درست این است که درقبال مسائل گوناگون، مسئولان  باید جلوتر از رهبری معظم انقلاب موضع‎گیری کنند که این نشان‎دهنده بصیرت است، اما در این دولت بعد واکنش و موضع‎گیری رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف همچون حادثه منا که ایشان، اولین واکنش را نشان دادند، مسئولان واکنش نشان می‎دهند که این قضیه خرج‎کردن از رهبری است.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: اما آقای روحانی در این مورد دیگر اصلا واکنش نشان نمی‎دهد و به جای اینکه از رهبری تاسی کند نه تنها یک پیام خشک وخالی نمی‎دهد، حتی در سخنان خود هم این اقدام را تحسین نمی‎کند.

حیدری خاطرنشان کرد: تقدیر از مذاکره کنندگان هسته‎ای بلافاصله بعد از تقدیر مقام معظم رهبری از اقدام نیروی دریایی سپاه اقدام شایسته‎ و در بازه زمانی مناسبی نبود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار