خبرهای داغ:
همايش، فرصت هاي پسا برجام اين بار با هدف تجليل از دكتر صالحي و شاهكار برجام، توسط آموزش و پرورش استان قزوين در سالن الغدير برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۱۱۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

 به گزارش خبر گزاري بسيج در قزوین،  برجام به قدري از ديد برخي ها بزرگنمايي مي شود  كه تا ديروز برجام مشكلات را حل مي كرد امروز پسا برجام، درست است مردم  نبايد انتظار رفع مشكل و معجزه داشته باشند، ا ما چه لزومي دارد ميليارد ها تومان در كشور صرف همايش براي برجام شود كه تا امروز ريالي به در آمد مردم اضافه نكرده است.

آموزش و پرورش استان قزوين بهتر است هزينه اين همايش ها را  در مدارس  مناطق محروم  صرف كند تا خدا و مردم راضي باشند، نفع  آموزش و پرورش از پسا برجام چيست؟ چه فرصتي براي آموزش و پرورش در پسا برجام فراهم شده است؟ بهتر است به جاي اين برنامه هاي  نسنجيده كه ريال ريال آن از مردم گرفته مي شود، صرف هوشمند سازي يك یا دو مدرسه مي شد! گويا خيلي ها باور كردند كه ميز و نيمكت،آب خوردن ،وام ازدواج ، همگي با پسا برجام حل مي شود،

 سازماني كه براي اداره خويش و رفع كمبودهاي بودجه‌ايش به خيرين مدرسه ساز، و گرفتن پول اجباري از مردم، هيت امنايي كردن  مدارس روي آورد ه است ،چه لزومي دارد كه همايشي بگذارد تا پسا برجام را معرفي كند؟ از كدام  بيت المال هزينه مي شود؟ حتي اگر اسپانسر براي اين همايش گرفته باشند كار پسنديده اي نيست، سازماني كه تا چندي پيش اعتراض و تجمع كاركنان و معلمانش را به خاطر مسايل مالي  و كاري در پي داشت، حالا به دنبال فرصت هاي پسا برجام هست، تا از درون ساماندهي و مقاوم سازي نكنيم  هيچ اتفاقي نخواهد افتاد، تا قبل از تصويب برجام تمام مشكلات كشور در گرو اجراي برجام بود و پس از برجام 70 درصد مشكلات  مربوط به داخل است،حال بهتر نيست! به جاي هزينه هاي  نمايش و همايش پسا برجام در نهاد هاي دولتي ،همايش هاي اقتصاد مقاومتي به مناسبت خودكفايي در محصولات كشاورزي و دامي و ساير زمينه ها بگيريم؟ بهتر نيست كه به جاي  ذوق زدگي از شاهكارغرب به رفع 70 درصد مشكلات دروني بپردازيم؟

معجزه را با اتكا به درون بايد خلق كنيم

 در پسا برجام چه كساني كاسب شده اند؟ كاسبان برجام  و كاسبان تحريم چه كساني هستند؟ برجام يا بازار مصرف غرب؟ آموزش و پرورش به جاي همايش هاي پسا برجام بهتر است به وضعيت فرهنگي  و رفتاري دانش آموزان در زمينه  اعتياد و  مشكلات رفتاري و فرهنگي دانش آموزان رسيدگي كند، مردم در برابر  ريخت و پاش هاي مديران مطالبه گر باشند، نمايندگان مجلس هزينه همايش هاي دولتي  و سازمانها را در بودجه  پيشنهادي محدود كنند،نبايد منتظر معجزه باشيم،معجزه را با اتكا به درون بايد خلق كنيم،  از رفتار هاي  پسا برجام و قبل از برجام متوجه خواهيم شد كه تناقض گويي ها فراوان است، با تحريم مسير پيشرفت محدود و كند مي شود اما سد را مي توان شكست، ولي با نگاه به خارج و فراموش كردن اقتصاد مقاومتي مدنظر رهبري هزاران تحريم را از درون براي خود اعمال كرده ايم، وقتي رهبر انقلاب حرف از اقتصاد مقاومتي مي زنند، عده اي هم شعار پسا برجام و همايش هاي مكرر بر پا مي كنند،آموزش پرورش نبايد ذهنيت منجي بودن آمريكا را به سطح مدارس بكشاند كه با برداشتن تحريم ها و پسا برجام  غرب به ما لطف كرده است! گرفتن اين نوع همايش ها برازنده  و به جا نيست، و به جاي راه اندازي مدارس انرژي اتمي بهتر است همان وعده هاي شغلي چند صد هزار نفري  را  عملي كنند كه با  قرار داد هاي جديد پسا برجام در ساخت نيروگاه اتمي  ميسر مي شود.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها