خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

حضور مردم در انتخابات نشان از مقبولیت نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین گفت:حضور مردم در انتخابات نشان از مقبولیت نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۰۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون گفتمان رهبری در موضوع انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم در این اتفاق سرنوشت ساز  اظهار کرد: جمهوری اسلامی ظرفیتی برای حضور و تصمیم گیری در تمام نقاط و مسئولیت ها برای مردم ایجاد کرده است، ولی فقیه نیز خواستار حضور مردم برای تصمیم گیری و در آینده تصمیم سازی هستند.

حجت الاسلام معبودی تبیین کرد: حضور مردم پایه های قدرت را محکم تر می کند و بر توان چانه زنی نظام با زور مداران می افزاید همچنین نشان دهنده انسجام در جامعه است اینکه این مردم همچنان همراه نظام هستند و پای آرمان ها و اهدافش ایستاده اند، حضور مردم نشان از مقبولیت نظام می باشد.

وی بیان کرد: رهبر می خواهد که همه جهان شاهد این مقبولیت باشند، پس از مقبولیت است که رشد در همه زمینه ها اتفاق می افتد و پیشرفت شتاب می گیرد، توطئه ها خنثی می شود و در ادامه گره ها باز می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) در ادامه این گفت وگو علت اینکه مقام معظم رهبری راهپیمایی 22بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه را عید نامیده اند تشریح کرد: رای مردم به معنای تایید دوباره قانون اساسی است و این موضوع را می توان بازگشت به قانون دانست ودر کنارش حضور همگانی مردم نشان از شادابی و سرسبزی نظام و شکوفایی برگ های جدید از بهار انقلاب است.

وی تاکید کرد: حضور مردم خون تازه و دوباره در رگ های انقلاب هست، بدیهی است که در ادامه شاهد شادابی هر چه بیشتر باشیم و از طرفی این مسئله سبب ناامیدی و یاس دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام معبودی بابیان نکاتی در ارتباط با انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی ملت گفت: نکات قابل توجه زیادی برای انتخاب فرد مناسب وجود دارد، رهبر هم در سخنرانی های متعدد نکاتی را برجسته کرده اند، در میان این نکات تدین نسبت به اسلام و انقلاب، تخصص و کار بلد بودن به معنای توانمندی در موضوعی خاص و توان حمل بار نیاز ها و اولویت های مردم اهمیت بسیاری دارد.

وی در خاتمه بیان کرد: یک نماینده باید حس استکبار ستیزی در وجودش نهادینه باشد و نیز در برابر دشمن هیچ گونه تواضعی نداشته باشد و در مقابل با مردم رئوف و نسبت به مشکلات آنان  دلسوز و جدی باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها