خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (ع) استان قزوین گفت:رهبر معظم انقلاب مردم را تنها تعیین کنندگان آینده کشور می دانند.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۰۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

علی کوچک خانی معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (ع) در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با گفتمان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات بیان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری در ارتباط با نظام مقدس جمهوری اسلامی رفتاری بسیار صادقانه داشته و دارند.

وی ادامه داد: از دید بنیان گزار انقلاب و رهبری معظم تنها تعیین کنندگان آینده نظام مردم هستند، هر چه تعداد شرکت کنندگان بالاتر باشد و آرای بیشتری به صندوق های اخذ رای ریخته شود مشروعیت نظام بیشتر به چشم می آید و در ادامه ان تهدیدات رفع خواهد شد و نتیجه را می توان در دفع تهدیدات و آرامش سیاسی پایدار در جامعه شاهد بود.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در ارتباط با عید دانستن انتخابات هفتم اسفند ماه در بیانات مقام معظم رهبری گفت: کلمه عید در فرهنگ ما بار معنایی مثبتی دارد، مردم ما در تمام اعیاد ملی و مذهبی با روی خوش و خاطری آسوده در کنار هم قرار میگیرند، حضور حد اکثری در انتخابات و شور انتخاباتی نیز می تواند همخین حس را داشته باشد با این تفاوت که این موضوع خودش تاریخ ساز خواهد بود.

کوچک خانی در ارتباط با انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات از دید رهبر تبیین کرد: رهبر در دیداری که با مردم قم و ائمه جمعه داشتند بیان کردند که در یک لیست ممکن است تمام افراد را نشناسیم اما این که پشتیبانان لیست چه کسانی هستند و یا اینکه اسامی در کنار چه اشخاص دیگری قرار گرفته اند می تواند راهگشا باشد.

وی افزود: در عین حال این راه حل می تواند برای شناسایی سایرین نیز به کار گرفته شود، اینکه افراد یک لیست همسو با چه جهتی هستند و یا اینکه چه کسی از آنان حمایت می کند بسیار قابل اهمیت می باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: فرد اصلح باید مومن، مدیر و با بصیرت، ولایت مدار انقلابی و خدمت گذار مردم باشد، انان رادرک کند و مشکلات آنان را مشکلات خود بداند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها