خبرهای داغ:
شهردار ميلان:

زيبايي‌هاي شهر اصفهان انتظاراتم را از ايران بالا برد

شهردار ميلان با اشاره به بازديدي كه از شهر اصفهان داشته است، گفت: در مجموع زيبايي‌هاي شهر اصفهان بسيار بالاتر از چيزي است كه انتظار داشتم و اكنون سطح انتظارات ما از اصفهان بسيار بالاتر از پيش است.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاري بسيج در اصفهان، جولیانو پیساپیا در ديدار با شهردار و استاندار اصفهان با اشاره به زيبايي‌هاي تاريخي و فرهنگي اصفهان اظهار كرد: زيبايي‌هاي اصفهان علاوه بر آنچه در ميدان تاريخي امام و بناهاي تاريخي وجود دارد در روحيه انساني مردم اين شهر نيز مشهود است.

وي با بيان اينكه ما در ميلان در انتظار مرحله پسابرجام براي برقراري ارتباطات با ايران و اصفهان نبوده‌ايم، ادامه داد: راه‌حل توسعه و پيشرفت به توسعه روابط برمی‌گردد.

شهردار ميلان به برگزاري سه سالانه هنر طراحي و معماري در اين شهر اشاره و بيان كرد: هم‌اينك ما تاييد حضور پررنگ ايران را در اين سه سالانه اخذ كرده‌ايم و مي‌خواهيم در اين سه سالانه هفته فرهنگي اصفهان در ميلان و پس از آن هفته فرهنگي ميلان در اصفهان را برگزار كنيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در سفر به ايران بهره‌هاي لازم را برده است، تصريح كرد: در اين سفر هم لذت ديدن كشور ايران را داشتيم و هم توانستيم در عرصه كاري پيشرفت خوبي داشته باشيم.

پيساپيا در بخش ديگري از اين ديدار به معرفي شهر ميلان پرداخت و گفت: ميلان هم از لحاظ گردشگري و هم از لحاظ صنعتي داراي ظرفيت‌هاي بسياري است چنانچه حضور گسترده كارگزاران اقتصادي را در خود دارد و اميد است در راستاي اين هدف بتوانيم با يكديگر همكاري داشته باشيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه ما مشتاق به تبادل توريست با اصفهان هستيم، بيان كرد: همچنين ميلان 98 واحد صنعتي كوچك و متوسط را در دل خود دارد كه بسياري از آنها آماده همكاري با ايران و اصفهان هستند.

شهردار ميلان ابراز داشت: اين شهر در زمينه‌هاي فرهنگي، هنري و گردشگري ظرفيت‌هاي بالايي دارد و اميدواريم بتوانيم همكاري خوبي در اين زمينه داشته باشيم.
وي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به موضوع گفت‌وگوي ايران و اديان اظهار كرد: اين موضوع يكي از نكات مورد علاقه من است و فكر مي‌كنم ظرفيت‌هايي خوبي در اين رابطه در اصفهان وجود دارد.

پیساپیا در ادامه به موضوع تبادل دانشجو هم اشاره و تصريح كرد: شما مي‌توانيد دانشجويان ميلان را ترغيب كنيد تا به اصفهان سفر كنند و از سوي ديگر از اصفهان هم دانشجوياني را براي بازديد اعزام كنيد و زماني كه اين شناخت متقابل ايجاد شود پشت اين دوستي متقابل يك شناخت هم ايجاد خواهد شد.

وي در پايان صحبت‌هاي خود سفر اخير رئيس جمهور ايران به ايتاليا را نيز مثبت ارزيابي كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار