دبیر مجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه شیراز در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
سجاد طاهری گفت: نظر به گمانه‎زنی‎های موجود، آقای روحانی ازطریق برجام 2 به دنبال معاملات سیاسی و به بیانی دیگر آزادی زندانیان سیاسی می‎باشد.
کد خبر: ۸۶۳۸۸۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
سجاد طاهری دبیر مجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج نظر به گفته دولت بر ضرورت آغاز برجام 2 اظهار داشت: از قبل پیش بینی می‎کردیم که برجام‎های دیگری بعد ازین برجام1 شکل خواهد گرفت.

طاهری با بیان اینکه برجام از نظر ما کوتاه آمدن از آرمانهای انقلاب و دستاوردهای نظام به منظور جلب رضایت کدخداست گفت:هنوز نتیجه قطعی از برجام 1 مشاهده نکرده ایم و تا کنون متوجه نشدیم که کدام یک از تحریم‎های اقتصادی و بانک‎ها کامل برداشته شده؛ ساختار تحریم‎ها همچنان باقی است درحالیکه قلب راکتور اراک خارج و بتن ریزی شده است.

دبیر مجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه شیراز درچرایی طرح برجام 2 از جانب دولت عنوان کرد: دولت از طریق برجام 2 به دنبال تشکیل مجلسی همسو با خود است، البته مجلس نهم که مجلس اصولگرایان است همسو با دولت بوده، چراکه هدف دولت را به اجرا گذاشت و در 20 دقیقه یکی از آرمانهای انقلاب در این مجلس زیر سوال رفت؛ آقای لاریجانی نیز به عنوان لیدر اصولگرایی از افراد کلیدی در تصویب برجام بود؛ لذا برجام یک، دستاورد دو قوه مجریه و مقننه بود.

طاهری یادآور شد: نظر به گمانه‎زنی‎های موجود، آقای روحانی ازطریق برجام 2 به دنبال معاملات سیاسی و به بیانی دیگر آزادی زندانیان سیاسی نیز می‎باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این سخن روحانی که با ادبیات خاص خود میگوید راه حل اقتصاد درون و معاملات سیاسی گره خورده در کشور هم، برجام 2 است؛ یک قدم به سمت کوتاه آمدن از آرمانهای انقلاب پیش می‎رود.
ارسال نظرات