انتخابات 7 اسفند تقویت نظام اسلامی و مانع حرکت دشمن است

طبرسی انتخابات پیش‌روی در هفتم اسفند ماه سال‌جاری را برای تقویت جمهوری اسلامی مؤثر دانست و ادامه داد: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی مانع اجرای اهداف دشمن در برابر کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۸۵۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: با توجه به اینکه انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم لازم است مردم به افرادی رأی دهند که دارای تخصص علمی و متعهد به ارزش‌های اسلامی باشند.
 آیت‌الله نورالله طبرسی  در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با بیان اینکه مدرسان دانشگاه و مدارس متولی تعلیم و تربیت علاقمندان به علم هستند، اظهار کرد: مدارس و دانشگاه متولی ساخت و پرداخت تفکر انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرمایش مولای متقیان حضرت علی (ع) علم زینت انسان است، افزود: تا وجود انسان از آلودگی‌ها پاک نشود زینت علم مشخص نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به جایگاه علم در انسان اشاره کرد و گفت: بعد از خودشناسی علم نوری است که در قلب بندگان خدا باید جایگزین شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پسوند اسلامی دارد علاوه بر آموزش باید اسلامی هم باشد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر دانایی نیازمند تعهدی است که باید به فرامین اسلامی هم پایبند باشد.

طبرسی با تأکید براینکه خروجی دانشگاه‌های ما باید با تخصص و تعهد همراه باشد، افزود: با توجه به اینکه انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم لازم است مردم به افرادی رأی دهند که دارای تخصص علمی و متعهد به ارزش‌های اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان هم نیازمند افرادی متخصص، عالم، آگاه به زمانه، مجتهد و متعهد است، اظهار کرد: مجلس خبرگان نیازمند افرادی است که گروهی و جناحی نباشند این نمایندگان فردی را برای رهبری انتخاب می‌کنند که متناسب با قانون اساسی بتوانند برای جامعه رهبر انتخاب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید براینکه اعضای خبرگان رهبری باید امین و حفیظ باشند تا انتخاب‌شان هم در رهبری درست باشد، گفت: مکتب ما دموکراسی الهی و مردم‌سالاری دینی است، مردم و دین در تحرکات و تصمیم‌سازی جامعه نقش دارند.

این مسئول قانون اساسی را نشأت‌گرفته از متن قرآن دانست و افزود: قوای حاکم در جمهوری اسلامی هم زائیده فرامین دینی است.

طبرسی با اشاره به اینکه حاکمیت فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جمهوری اسلامی مبنای اسلامی دارند، تصریح کرد: اسلام باید در عالم واقع باشد، برای ترویج آن باید به ارزش‌های جمهوری اسلامی پایبند باشیم.

وی انتخابات پیش‌روی در هفتم اسفند ماه سال‌جاری را برای تقویت جمهوری اسلامی مؤثر دانست و ادامه داد: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی مانع اجرای اهداف دشمن در برابر کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حماسه سیاسی است که در عرصه جهانی برای جمهوری اسلامی مؤثر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها