روابط عمومی رسانه ملی انتشار خبری در خصوص نتایج یک نظر سنجی انتخاباتی در صداوسیما را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۶۳۸۸۲۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی انتشار خبری با عنوان «نتایج تازه‌ترین نظر سنجی انتخاباتی صداوسیما» در برخی سایت‌ها که در آن به آماری در خصوص انتخابات آتی و میزان رای و اقبال برخی افراد و گروه‌ها اشاره شده است، روابط عمومی رسانه ملی با تکذیب انجام این نظر سنجی در صداوسیما، انتشار مطالبی این چنینی و نسبت دادن آن به پژوهش‌های صداوسیما را نوعی جعل و نظرسازی می‌داند.

به نظر می‌رسد که هرچقدر به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم برخی سایت‌ها و جناح‌های سیاسی از طریق خبرسازی و نظرسازی‌های جعلی و سناریوهای از پیش تعیین شده در پی آلوده‌کردن و مسمومیت فضای سالم انتخاباتی در سطح کشور بوده و هر روز در حال رو کردن برگی از این سناریوی مخرب هستند. جالب اینکه این بار طراحان نظرسازی‌ها و بنگاه‌های شایع پراکنی انتخاباتی با انتشار خبری از یک نظر سنجی آن را به سازمان صدا و سیما منتسب کرده‌اند. انتساب یک نظر سنجی جعلی به صداوسیما و استخراج نتایج مطلوب و مورد نظر خویش از آن، تمهید و ترفند تازه‌ای است که ظاهراً برخی برای پیروزی در رقابت انتخاباتی طراحی کرده‌اند.

در پایان بر این نکته تاکید می‌شود، تنها مرجع اعلام نتایج تحقیقات انجام شده در صداوسیما در موضوعات مختلف صرفا روابط عمومی صداوسیما می‌باشد.

ارسال نظرات