خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: شهیدان دو عنصر حساس و مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند که نخستین اسلامیت و بعد از آن جمهوریت است.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۱۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار حسن شاهوار پور، امروز در اولین یادواره شهدای شهرداری کلانشهر اهواز ضمن‌ تشکر از شهرداری اهواز به دلیل برپایی یادواره شهدای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: یکی از بحث‌های مهمی که در مناظرات دانشجویی و کنگره‌ها بین مردم و مسئولان ایجاد می‌شود این است که برخی می‌گویند ما به کسانی که رفتند و جنگیدند نام شهید را لقب می‌دهیم ولی به جبهه مخالف نام کافر و تکفیری را عنوان دادیم و چرا ما اینگونه رفتار می‌کنیم.

وی افزود: باید برای پاسخ به این سوال جبهه مقابل را از چند جهت مورد بررسی قرار داد تا متوجه شد که چرا ما نام‌شهید را بر روی‌ رزمندگان اسلام قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به دلایل عنوان لقب شهید به مجاهدان اسلام، گفت: نخستین دلیلی را که می‌توان به عنوان شاخص از آن نام برد، این است که جبهه مخالف متجاوزگر بوده و نیز این جبهه به نیروهای غیر نظامی رحم نمی‌کرد و به کشتار زنان و فرزندان بی‌گناه و ناتوان می‌پرداخت.

وی افزود: سومین شاخصی که جنایت کاری این جبهه را نشان می‌دهد هدایت ارتش بعث به فرماندهی صدام جنایتکار بود و چهارمین شاخص،  استفاده از صلاح‌هایی بود که نه تنها انسان بلکه  حیات هر جنبنده‌ای را مختل می کرد.

شاهوار پور با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام عنوان کرد: بارها دیدیم که ایرانیان با اسیران عراقی با چه عطوفتی رفتار می‌کردند و از قمقمه‌ای که باید برای چندین ساعت محتوای آن را نگه ‌می‌داشتند به اسیران آب می‌دادند.

وی در ادامه سخنرانی خود بیان کرد: شهیدان دو عنصر حساس و مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند که این دو عنصر اسلامیت و بعد از آن جمهوریت است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با بیان اینکه در جنگ با جبهه باطل 2هزار و 850 فرزند برومند به شهادت رسید، گفت: بدون شک اسلامیت ارزش فراوانی دارد که امروزه جوانان ما برای دفاع از حرمین اطهار (ع) راه شهیدان دقایقی،هاشمی و سرداران تقوی را ادامه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها