بمناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای سرافراز شهرستان خوی، یادواره سرداران و 1000 شهید شهرستان خوی همزمان با نهمین سالگرد شهادت سردار محمدحنفیه درستی و همرزمانش در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۶۹۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی فرمانده قرارگاه لشکری اباعبدا...الحسین (ع) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، از برگزاری یادواره سرداران و 1000 شهید سرافراز شهرستان خوی خبر داد و گفت: بمناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای سرافراز شهرستان خوی، یادواره سرداران و 1000 شهید شهرستان خوی همزمان با نهمین سالگرد شهادت سردار محمدحنفیه درستی و همرزمانش در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی افزود : این مراسم در بیست و نهم بهمن ماه سال جاری با سخنرانی یکی از فرماندهان عالی رتبه سپاه درمحل مصلای امام خمینی (ره) خوی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی، هدف از برگزاری یادواره شهدا را در نكوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان بیان كرد و اظهار داشت: شهادت عزتی ابدی است و اگر خواهان دست یابی به آن هستیم ، باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برپائی اینگونه یادواره‌ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان‏های آنان در میان نسل جوان و فعلی انقلاب اسلامی می شود تا بدانند كه آرامش امروز ، مدیون خون شهیدان و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي خاطر نشان كرد: شهدا از همه هستی خود گذشتند تا عزت واقتدار ایران اسلامی باقی بماند.

وي افزود: ما برای درک کامل ارزش و راه شهیدان، فاصله طولانی را باید بپیماییم ودر گذر زمان و تاریخ، انقلاب و آیندگان آن را جستجو کنیم.

ارسال نظرات