مسئول مجمع علمای لبنان گفت: علمای دین در مجموع التزام عملی به کتاب خدا و رهنمودهای پیامبر (ص) دارند و با سیاست‌های تفرقه‌انگیز میان مسلمانان مقابله خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :شیخ احمد الزین صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین همایش علمی - تحقیقی مذاهب اسلامی که در زاهدان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که  مذاهب اسلامی شیعه و سنی در ارکان اسلام و دین اتفاق نظر دارندو  در اقامه نماز و فروع دین تاکید دارند افزود: دعوت به تقوا و بندگی خداوند برای انشاء کردن نیست بلکه برای عمل کردن است باید به این دستور خداوند عمل کنیم.

مسئول مجمع علمای لبنان بیان کرد: مسلمان از همه مذاهب بر وحدت و اتحاد امت اسلامی تاکید دارند، صله‌رحم بین امت اسلامی رایج است و ازدواج‌های قومی مذهبی  شیعه و سنی با هم نشان از اخوت و برادری ونشان دهده بحث مهم وحدت در بین مسلمانان است  

شیخ احمد الزین با تاکید بر این مطلب که نگاه من به انقلاب اسلامی ایران بر اساس التزام کامل به سیاست شرع و حکم اسلامی استتصریح کرد:من با امام خمینی (ره) و رهبری بیعت کرده‌ام و از ایشان برای آزادی قدس شریف و بیت‌المقدس حمایت می‌کنم.

وی افزود: ما علمای دین در مجموع التزام عملی به کتاب خدا و رهنمودهای پیامبر (ص) داریم و با سیاست‌های تفرقه‌انگیز میان مسلمانان مقابله خواهیم کرد.

مسئول مجمع علمای لبنان بیان کرد: ما مسلمانان در راستای آزادی قدس شریف و بین المقدس حرکت می‌کنیم و برای تقویت وحدت امت اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای خروج از بمب تفرقه دشمن باید کارهای زیادی انجام دهیم و نباید برنامه‌های ما محدود به برگزاری جلسات و همایش باشد.

شیخ احمد الزین افزود: باید برای تقویت اخوت و برادری و پرهیز از تفرقه و اختلاف برنامه و طرح داشته باشیم تا دشمن نتواند میان ما نفوذ کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در برخی کشورها مسلمانان به جان هم افتاده‌اند و این کشتار مسلمانان به نفع صهیونیست است.

مسئول مجمع علمای لبنان اضافه کرد: باید در عمل بیشتر و جدی‌تر در راستای تطهیر اسلام گام برداریم و اختلافات جزیی را کنار بگذاریم.

 

ارسال نظرات