داوود گودرزی گفت: همه کاندیدا های مجلس برای کسب رای به مردم وعده وعید می دهند اما چرا بعد از کسب رای مردم همه چیز را از یاد می برند!
کد خبر: ۸۶۳۸۵۷۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر داوود گودرزی رئیس بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: همه کاندیدا ها مجلس برای کسب رای مردم وعده میدهند اما چرا بعد از کسب رای مردم همه چیز را از یاد می برند را موضوع تحلیل سخنرانی خواند.

چرا پس از گذشت 37سال انقلاب اسلامی برخی مشکلات همچنان باقی است؟

دکتر گودرزی بیان کرد: مبانی فکری و گفتمان کسانی که از مجلس رای  گرفتند با انقلاب یکی نبوده و خود سازی های قبل از گرفتن مسئولیت در کاندیدا های مجلس کمتر وجود داشته است.

وی ادامه داد: خیلی از افراد در دوران جوانی رگ غیرتشان بالا می گیرد و در برابر نا عدالتی ها ایستادگی می کند و پس از گرفتن مسئولیت و گذر زمان راه خود را از یاد می برند.

مسئول بسیج دانشجویی اذعان کرد: توطئه های آمریکا برای جلوگیری از تحقق اهداف انقلاب اسلامی که همان رفاه اجتماعی در کنار معنویت دینی و اسلامی است همچنان باقی است.

دکتر گودرزی بیان داشت: ایراد ما ایرانیان هم در باقی ماندن برخی مشکلات توجه نکردن به مسائل ریز همچون مصرف بی رویه در صنعت و ذخایر کشور، ضایع کردن فرهنگ خود و نداشتن فرهنگ کار و تلاش در جامعه است.

اطلاح طلب و اصول گرا چه کسانی هستند؟

دکتر داوود گودرزی رئیس بسیج دانشجویی کشور گفت: اطلاح طلب و اصول گرا دو سلیقه سیاسی ست که اگر این واژه ها را کنار بگذاریم از لحاظ مبانی انقلاب بیان کنیم به دو شکل "جریان فکری انقلابی" و "مبانی جریان غرب گرایی داخلی" عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم جمهوری اسلامی رشد اقتصادی، رشد فکری، رشد روحیه انقلابی مهمترین اصل پیشرفت کشور دانسته؛ افزود: مبانی جریان فکری انقلاب؛ اسلام ناب محمدی، انسان دینی و اصالت فرهنگ در جامعه سازی است.

گودرزی ادامه داد: الگو ی جهان اسلام امت واحده است در حالی که جریان غرب گرای داخلی؛ الگوی منطقه ای بین المللی(ایران ملی گرا با حفظ منطق تنش زدایی) است، که آقای ظریف در سخنرانی خود سعودی ها را برادر خود خطاب می کند و می گوید دشمنی علیه ایران وجود ندارد.

وی با بیان چند تفاوت فکری این دو سلیقه سیاسی جریان فکری انقلابی و مبانی غرب گرا داخلی؛ اظهار کرد: اندیشه امام(ره) و رهبری در مورد نقش مردم در کشور کمتر از 20 درصد عملی شده چون کسانی که مسئولیت گرفتند شعارشان دانستن حق مردم است را نشان ندادند.

مسئول بسیج دانشجویی عنوان کرد: اسلام ناب دفاع از استکبار ستیزی دارد و این یک اصل است که پیامبر به آن امر می کند در حالی که تفکر های غرب گرا داخلی حول رفتن به سوی سازش است.

دکتر داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: آخر تفکر لیبرال دموکراسی این است که از زندگی لذت ببرند و به آرامش برسند و هرکسی هر جور می خواهد زندگی کند.

وی ادامه داد: ظریف با این نگرش که کشور تحریم اقتصادی است و تمام فشار های اقتصادی با تعامل و ارتباط برای رفع تحریم ها صورت می پذیرد و توانسته برای اثبات این تفکر خو مجاهدت بسیاری انجام دهد.

دکتر گودرزی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می فرماید: ما در جنگ تمام عیار هستیم که یکی از آنها تحریم است؛ گفت: چون ملت ایران استقلال خواهی و حرف نو دارد باعث الگو شدن ملت های دیگر است و میخواهند ما ضربه بخوریم.

داوود گودرزی اذعان کرد: اگر شهیدهای هسته ای و این چند درصد غنی سازی هسته ای در ایران وجود نداشت چگونه آمریکا و دیگر کشور های غربی حاضر بودند پای میز مذاکره بنشینند.

آیا آمریکا در برجام به ایران امتیاز می دهند؟

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: آمریکا فکر می کرد با با کش دادن برجام بین مسئولین، مردم و رهبری تفرقه ایجاد می کند و هدف بعدی آمریکا تغییر در افکار سیاسی مردم و مسئولین ایجاد می کند.

این مسئول در ادامه گفت: آمریکا می خواست که افکار مردم و مسئولین را به جای بکشاند که از سیاست های منطقه ای خود دست بر داریم و مرگ بر آمریکا را در شعار خود حذف کنیم.

داوود گودرزی تاکید کرد: وقتی اوباما به جوانان ایران می گوید ایران دیگر با مرگ بر آمریکا برایتان شغل ایجاد نمی کند معلوم می شود که چرا رهبر بر تقویت روحیه انقلابی تاکید می کند.

وی با اشاره به اینکه راهبرد آمریکا در پسا برجام مهار و نفوذ است؛ افزود: اینجاست که رهبر فرماید: "کسی را به مجلس بفرستید که کشور را دو دستی تقدیم غرب نکند"؛ خود را نشان می دهد.

خطر نفاق

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: کسانی که مبانی انقلابی را پیش گرفته اند را نباید افراطی خواند و در دانشگاه ها، مساجد و ...نباید اجازه دا که این جریان نفاق و غرب گرای اخلی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تا جریان نفاق وجود داشته باشد خطر فتنه بیشتر است؛ گفت: هر چقدر جامعه اسلامی آدم های سطحی و دهن بین تشکیل دهد جریان نفاق پیروز است.

ارسال نظرات