رحمان سعادت گفت: پیوستن خودجوش مردم به کمپین "تحریم کشورهای حامی داعش" پیام جهانی دارد که کشورهای دیگر متوجه شوند ملت ایران در برابر هر گونه بی حرمتی عکس العمل نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
رحمان سعادت استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزای بسیج، در خصوص پیوستن مردم به کمپین خود جوش "تحریم سفر به کشورهای حامی داعش" گفت: هر نظامی متشکل از ارکان مختلف است که مهمترین رکن ملت است و طبیعتا هر حرکت مردمی اعم از راهپیمایی و شرکت در فضاهای واقعی و مجازی و اعلام نظرهای مختلف می تواند تاثیر گذاری خوبی داشته باشد.

وی افزود: ما در گذشته هم شاهد بودیم که مردم مسلمان برای دفاع از پیامبر اسلام (ص) که چند سال پیش به ایشان اهانت شد کمپین بزرگی ایجاد کردند که این کمپین تاثیر بسیار اساسی داشت و یا در سالهای قبل حتک هرمتی از سوی کشیشی در آمریکا نسبت به کتاب مقدس ما صورت گرفت و مردم خودجوش عکس العمل نشان دادند.

سعادت اظهار داشت: به هر حال حتی بعضی از این حرکتها نشان داد که از حرکت سازمان کشورهای اسلامی هم موثرتر بوده و ملت بزرگ ایران هم می تواند با پیوستن به این کمپین نه تنها این گروه منحوس داعش را محکوم کند بلکه انزجار خود را از کشورهایی که آنها را از نظر مالی و تجهیزات حمایت می کنند نیز نشان دهد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: یکی از این کارها این است که ما کالاهای آنها را خریداری نکنیم تا این پول ها وارد این کشورها و روانه کمک به داعش نشود امید داریم که این حرکت ها ادامه یابد.

سعادت در خاتمه با بیان اینکه مردم نباید در سفرهای نوروزی خود این کشور ها را انتخاب کنند گفت: پیوستن به این کمپین حداقل کاری است که ما می توانیم انجام دهیم و الحمد الله کشور ما جاذبه های بسیار خوبی دارد این حرکت پیام جهانی دارد که کشورهای دیگر متوجه شوند ملت ایران در برابر هر گونه بی حرمتی عکس العمل نشان می دهد.

ارسال نظرات