خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

حضور و انتخاب اصلح حداقلی هدف دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی

کارشناس سیاسی گفت: دشمن با جنگ نرم، اسلام هراسی و اسلام گریزی، تقویت گروه های تروریستی و داعش و با تلاش برای عدم شرکت در انتخابات با حداقل انتخابات اصلح، سعی در تضعیف جایگاه انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۳۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

عباس عربی کارشناس سیاسی از حوزه سیدالشهدای آیسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در مقایسه انتخابات دوره های مختلف نظام اظهار کرد: حضور گسترده مردم، وحدت کلمه و زمان شناسی مردم در هر حال وجود داشته است.

وی عنوان کرد: امسال بیشتر از همیشه می طلبد که در انتخابات شرکت کنیم و اطاعت از ولی امر مسلمین داشته باشیم.

عربی بیان داشت: امروز آفت رقابت سالم بین کاندیداها در انتخابات تخریب یکدیگر و استفاده ابزاری از رهبری و بیانات ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبری، وحدت کلمه، همدلی و همزبانی به حضور واقعی نه به شعار، شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح عواملی که در شرایط کنونی حافظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) که فرمودند "گوش به فرمان رهبر و پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد" افزود: همکاری و همدلی و حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با هجوم گسترده در جنگ نرم، اسلام هراسی و اسلام گریزی، تقویت گروه های تروریستی و داعش و با تلاش برای عدم شرکت در انتخابات با حداقل انتخابات اصلح، سعی در تضعیف جایگاه انقلاب اسلامی دارد.

عربی با بیان اینکه بسیج همیشه و در همه حال قدرتمند ترین دست حق و بازوی قرآن و انقلاب و رهبری بوده است گفت: دورود بر روان بنیانگذار انقلاب که با کاشت این نهال مقدس می فرمایند «افتخارم این است که خود یک بسیجی ام».

ارسال نظرات
پر بیننده ها