خبرهای داغ:
قبادی کارشناس مسائل سیاسی با بیان دیدگاه رهبر در ارتباط با ارزش حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت:انتخاب فرد اصلح در انتخابات شیرینی حضور را دوچندان می کند.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۱۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون گفتمان رهبری در موضوع انتخابات و حضور حد اکثری مردم در این اتفاق مهم سیاسی اظهار کرد: حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب مردم را ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب می دانند چرا که همین مردم همه سختی ها را در راه پیروزی و رشد انقلاب تحمل کرده اند، جان جوانانشان را برای این هدف داده اند و در برهه ای از زمان با تحمل جنگ،نثار جان، اسارت، از جان گذشتگی و جانبازی حمایت همه جانبه خود از انقلاب را به ثبت رسانده اند.

قبادی افزود: مردمی که سالهاست حمایت همه جانبه ای برای سربلندی انقلاب داشته اند امروز با حضور حداکثری پای صندوق های رای بار دیگر به انقلاب و اهدافش مشروعیت می بخشند.

وی تصریح کرد: انتخابات برای آینده انقلاب سرنوشت ساز خواهد بود چرا که بارها  و در زمان های مختلف دیده ایم که انتخاب های مردم چگونه به انقلاب جهت داده اند.

قبادی یادآور شد: فراموش نکنیم که حضور ما در انتخابات می تواند دلگرمی باشد برای تمام آزادگان جهان و همه آنهایی که در سایر کشور ها برای به دست آوردن آزادی در برابر ظلم و استکبار ایستاده اند، امید بسیاری از ملت ها به سربلندی و عظمت ایران اسلامی دوخته شده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه " ملت ما امسال دو عید دارند، یکی 22 بهمن و دیگری انتخابات 7 اسفند ماه " بیان کرد: اینکه این دو مسئله را عید نامیده شد  واقعیت است چرا که حضور و حمایت مردم از انقلاب و آرمان های امام راحل عید تحقق اهداف انقلاب است؛ اگر از بین کاندید ها اصلح آن کسی که با ملاک های نظام هماهنگ باشد را انتخاب کنیم شیرینی این اتفاق دو چندان خواهد بود.

 قبادی در بخش پایانی این گفت و گو با بیان ملاک ها و مشخصه های فرد اصلح از دید مقام معظم رهبری تصریح کرد: فرد اصلح باید مومن و معتقد به اسلام و آرمان و اهداف امام ، انقلاب و نظام باشد.

وی ادامه داد: داشتن روحیه خدمت و دلسوزی و گاهی از اوقات از خود گذشتگی و در کنار این‌ها ساده زیستی و دوری از تجمل ، آشنایی به قانون و ضوابط از نکات مهمی هستند که از دید رهبر برای انتخاب یک نماینده باید در نظر گرفته شود.

قبادی در خاطمه گفت رهبر معظم انقلاب می فرمایند"که مسئولین امور شانی برتر از سایرین ندارد و تنها تفاوت در خذمت گذاری و در خدمت مردم بودن خواهد بود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها