رویترز:

جنرال الکترونیک فرصت‌های حضور در ایران را بررسی می‌کند/ سفر مدیر بخش نفت و گاز این شرکت به تهران

شرکت جنرال الکترونیک اعلام کرد که در حال بررسی فرصت‌های موجود در ایران است و مدیر ارشد اجرایی بخش نفت و گازش به ایران سفر می کند.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۷۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از رویترز، سخنگوی شرکت جنرال الکترونیک گفت این شرکت در حال بررسی فرصت‌های تجاری احتمالی در ایران است و مدیر اجرایی بخش نفت و گاز این شرکت اخیرا به ایران سفر کرده است.

سفر لورنزو سیمونلی مدیر ارشد اجرایی بخش نفت و گاز جنرال الکترونیک به ایران در زمانی صورت می‌گیرد که ایران در نظر دارد تا صادرات نفت و گاز خود را افزایش دهد و سهم خود از بازار نفت را بهبود بخشد.

سخنگوی جنرال الکترونیک گفت : «همراستا با لغو تحریم‌ها، ما بررسی فرصت‌های احتمالی تجارت در ایران را آغاز کرده‌ایم درحالی‌که به طور کامل به قوانین دولت آمریکا پایبندیم. سفر سیمونلی بخشی از این تلاش است.»

ورود به بازار ایران به جنرال الکترونیک کمک خواهد کرد تا اثر افت قیمت انرژی را کاهش دهد. این شرکت در اثر افت قیمت انرژی، بودجه بازسازی خود در سال 2016 را 2 برابر کرده است. بعلاوه، این شرکت اعلام کرده است که انتظار دارد درآمدهای نفتی‌اش در سال 2016 به علت تضعیف قیمت نفت، 10 تا 15 درصد بیشتر کاهش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار