فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمنی ما با استکبار همیشگی خواهد بود

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنی ما با استکبار بخاطر اینکه دشمنی حق و باطل است همیشگی خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
دشمنی ما با استکبار همیشگی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح امروز در نشست صمیمی با کارکنان وظیفه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حرکتی توفنده بود که با مقاومت، بصیرت و دوام ایستادگی مردم به فرماندهی مولا و مقتدای همه ایرانیان و مسلمانان بوجود آمد.

صفری، گفت: این مسیر و حرکتی که امام(ره) برای همه عاشقان عصمت و طهارت(ع) ترسیم کرده فقط با ایستادگی و مقاومت ملت ایران، مظلومان و مستضعفان جهان در مقابل استکبار استمرار پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عظمت اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه و به صحنه آمدن ملت ایران را هم به دوستان و هم به دشمنان نظام به منصه ظهور رساند، ادامه داد: انقلاب ما بر اساس پشتیبانی از ولی فقیه، مبارزه با استکبار، دفاع از مستضعفان جهان و برقرار حریت و آزادگی از اهداف اصلی برقراری نظام بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انقلاب ما هم جهاد اکبر بود و هم جهاد اصغر، افزود: دشمنان اسلام و قرآن به دشمن‌ستیزی ما در مقابل استکبار جهانی، حضور و وحدت مردم و مسئولان در همه عرصه‌ها و زمان‌ها اقرار داشته‌اند.

صفری با اشاره به اینکه دشمنی ما در مقابل استکبار به سرکردگی آمریکا هیچ وقت به پایان نخواهد رسید و این دشمنی ادامه خواهد داشت، گفت: دشمنی ما با استکبار بخاطر اینکه دشمنی حق و باطل است همیشگی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور بابصیرت و گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال آگاهی و هوشیاری همیشگی مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان را می‌رساند، تصریح کرد: مردم ایران در این 37 سال عمر با برکت نظام در مقابل استکبار همچون کوه استوار بوده و خواهد بود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، یادآور شد: مردم اجازه نخواهند داد تا دشمنان بتوانند ذره‌ای در اتحاد و همدلیشان که با جان‌ثاری و شهادت هزاران جوان این خاک بدست آمده نفوذ داشته باشند.

صفری با تاکید بر اینکه مردم ایران با تمام قدرت در مقابل نفوذ دشمنان خواهند ایستاد، تاکید کرد: مردم ایران این نفوذناپذیری خود را در برابر استکبار در انتخابات آینده به همه نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات