نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در کمیسیون فرهنگی این مسئله را حتما پیگیری خواهیم کرد و به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد تذکر خواهیم داد که نسبت به این مسئله رسیدگی شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۳۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به توهین روزنامه قانون به پاسداران نیروی دریایی و تشبیه آنها به داعش تصریح کرد: تشبیه کردن برادران پاسدار به گروه تروریستی داعش و اقدامات وحشیانه آنها که به نیابت از امریکا و اسرائیل و دیگر کشورها صورت می‎گیرد، اقدامی خلاف بوده و پیگرد قانونی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: روزنامه قانون تاکنون چندین بار ازین نوع حرکات خلاف نظام جمهوری اسلامی انجام داده و ما در کمیسیون فرهنگی نیز به آقای انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد چندین بار تذکر دادیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: این بار هم در کمیسیون فرهنگی این مسئله را حتما پیگیری خواهیم کرد و به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد تذکر خواهیم داد که نسبت به این مسئله رسیدگی شود.

سالک، تجاوز قایقهای شناور امریکایی به حوزه آبی ایران و برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران با عناصر متجاوز امریکایی را دلیل قدرت بازدارندگی ایران در عرصه نظامی برشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است و اگر سپاه کشور نبود ابرقدرتهای به وسیله مزدوران منطقه‎ای خود ضربات سنگینی را به ایران وارد می‎کردند و امنیت و آرامش امروز کشور حاصل زحمات سپاه و نیروهای مسلح است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه خاطر نشان کرد: فکر می‎کنم بخش حقوقی سپاه پاسداران این موضوع را از نظر قانونی پیگیری خواهد کرد و بعد این ‎ شکایت قوه قضائیه ورود پیدا می کند و شاید بشود دادستان قضایی در قالب یک مدعی العموم نسبت به یک ارگان بسیار مهم این موضوع را پیگیری کند.
ارسال نظرات