مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی:

مشارکت حداکثری مردم نخستین اصل در انتخابات است

مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی گفت: نخستین اصل، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با فعال‌ کردن همه جریان‌ها و نهادهای سیاسی و دیگری اصل حاکمیت قانون و قانون‌مداری است، بدین معنا که فصل‌الخطاب همه قانون باشد.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۱۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سید باقرحسینی درجمع کارکنان، اظهار کرد: طی هفته‌های آینده دو انتخابات را پیش رو خواهیم داشت که هر کدام در جای خود هم در کشور و هم در منطقه تأثیرگذار است.

وی بیان کرد: در روند انتخابات همیشه باید چند اصل مد نظر باشد که نخستین اصل، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با فعال‌ کردن همه جریان‌ها و نهادهای سیاسی و دیگری اصل حاکمیت قانون و قانون‌مداری است، بدین معنا که فصل‌الخطاب همه قانون باشد و همه به قانون احترام گذاشته و از آن عدول نکنند.

وی تصریح کرد: اصل دیگر موضوع تفکیک اجرا و نظارت و احترام متقابل به هر دوی این موضوع و در پایان اقتدار و انسجام سازمانی است که همه اینها در کنار هم می‌تواند بهترین شرایط را برای انتخابات فراهم کند و برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی و سالم را به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم و در راستای هرچه پرشورتر برگزار کردن انتخابات گام بر‌می‌داریم و این امر را نیز مد نظر قرار داده‌ایم تا بهترین را برای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاوریم و همه باید بدانند که کلیدواژه انتخابات قانون است.

حسینی گفت: جناح‌های مختلفی در کشور و در شهرستان‌ها وجود دارند و اعضای این جناح‌های مختلف با رأی مردم به مجلس راه پیدا خواهند کرد و همه این موارد نظر مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه نظر مردم حاکم بوده و خواهد بود.

وی اظهار کرد: انتخابات بدون رقابت امکان‌پذیر نیست البته این را باید همه افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند بدانند که رقابت‌ها باید همیشه سالم باشد و ما نیز به عنوان مسئول باید شرایط این رقابت را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در انتخابات، دولت حامی هیچ جمع یا فردی نخواهد بود و به هیچ عنوان وارد چنین جریاناتی نمی‌شود، چراکه دولت فراجناحی و مجری قانون است و تنها در راستای اجرای قانون حرکت می‌کند.

حسینی ادامه داد: دو انتخابات پیش رو که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را رقم می‌زند بسیار مهم است و جایگاه رفیعی که این دو مجلس دارند مجالی است برای مردم تا با توجه به صلاحیت‌ها افراد اصلح را برگزیده و به این دو مجلس راهی کنند و همچنین این را باید مد نظر قرار داد که هیچ‌کس در هر ارگانی که خواهد بود نباید جانب‌داری کند چراکه همه نمایندگان از ما و وظیفه ما برگزاری انتخابات است.

وی در خاتمه متذکر شد امیدواریم با حضور رسانه‌ها همچون گذشته در شور انتخاباتی بیفزاییم و حماسه‌ای دیگر را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند این آرا و صندوق‌ها را حق‌الناس بدانیم و بدانیم که امانت و در دنیا و آخرت پاسخگو خواهیم بود.

 

ارسال نظرات